Thursday, October 21, 2010

assalamualaikum

assalamualaikum... alhamdulillah... setelah beberapa ketika ini akhirnya aku berjaya juga merealisasikan impian untuk memiliki dan membangunkan laman web... diharap apa yang aku cuba kongsikan didalam laman web ini dapatlah memberikan manfaat... jom kita ke laman web yang aku bangunkan...

www.amalanharmoni.com dan www.imahrahimah.com

kedua dua laman ini banyak berkisar tentang sesuatu yang sangat sangat suka aku lakukan sehari hari... perniagaan yang aku jalankan selama ini....

dulu.. aku tercari cari apa yang aku inginkan dalam hidup... setiap hari merupakan proses pembelajaran buat buat aku... alhamdulillah... kini aku pasti dan yakin dengan apa yang aku lakukan ini dapat membantu mereka mereka yang berada dalam kesusahan....

inilah dia kerjaya pilihan aku... aku tak peduli movement aku selama ni dikategorikan sebagai slow oleh orang lain kerana aku tahu apa yang perlu aku lakukan... insyaAllah...Allah tahu apa yang aku inginkan...slow aku bukan kerana aku gagal...tetapi kerana aku ingin menjadi terhebat...didunia dan diakhirat...

ukuran kejayaan aku bukan daripada anugerah yang aku terima dari syarikat...tetapi ukuran kejayaan aku diukur dengan bilangan keluarga yang telah aku bantu selesaikan masalah mereka... aku puas... puas kerana membantu saudara seislamku menjadi kuat didalam persaingan ekonomi kepada bangsa lain...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...