Sunday, June 1, 2014

Mak Sakit ...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

ermph.. bila dah start berblog..tak menang tangan.. Lepas adik meninggal, mak beberapa kali dimasukkan ke ICU.. mungkin sebab terlalu sedih memikirkan arwah Dila.. 

Bulan lepas, sekali lagi mak dikejarkan ke hospital kerana tak sedarkan diri.. masa tu, saya rasa berjalan dah tak jejak bumi rasanya.. sedih jangan cakap... rasa macam tak mampu terima kenyataan kalau apa apa jadi kat mak..

Tambah tambah bila doktor panggil kami anak beranak, doakan yang terbaik buat mak dan mak punya harapan 50-50... berjujuran airmata kami adik beradik...

Syukur Alhamdulillah bila masa masa kritikal berlalu pergi... balik dari hospital mak nak balik rumah saya.. dulu masa buat pembedahan lutut pun saya dan arwah Dila yang jaga dirumah... kali ni saya dan kakak pula yang jaga... 


Lepas beberapa hari berehat kat rumah, mak nak ikut saya ke Aeon..gambar atas tu mak ngan kakak saya, Hayati a.k.a uda.. mujurlah semua kemudahan dah dekat sangat ngan rumah.. so, senanglah.. walaupun mak tak berapa kuat,mujurlah ada kerusi roda.. tongkat dan bantuan yang lain... 

Oleh kerana mak ada semput, kami belikan mesin oksigen untuk kemudahan mak.. Alhamdulillah, lepas adanya mesin tu mak dah sangat ok... 

Harap mak semakin sihat dan sihat...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...