Sunday, February 12, 2012

sunday is a public holiday.....

Assalamualaikum.. sementara menunggu mak abah siap siap nak having lunch kat Mutiara Hotel, saya pun upload la satu dua citer...

actually today is sunday.. tapi sebab hari hari saya rasa macam sunday.. so i decide to transform day to my funday.. boleh? .. hahaha... kenapa? coz.. hari hari merupakan hari yang sangat sangat mengujakan buat saya...

saya sangat bersyukur sekarang.. saya sangat menghargai masa dan hari demi hari yang diberikan kepada saya... yelah..kalau kita anggap hari hari yang tidak menggembirakan, maka hari hari yang dilalui rasanya seperti lambat sekali.. berbeza kalau kita enjoy dengan apa yang kita buat... hari hari berlalu begitu pantas sekali. begitu juga dengan apa yang saya rasa.... rasanya terlalu cepat masa berlalu...

so.. hargailah masa dan waktu yang telah Allah berikan kepada kita.. janganlah kita sia siakan... berdosa tau... !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...