Sunday, April 21, 2013

Zoo Singapura

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

18 April 2013 saya menyertai rombongan SK Desa Skudai ke Zoo Singapura.. atas jemputan dari klien saya... ermph.. kiranya ambil kesempatan la bawa tomei saya berjalan...

Ponteng sekolah semata mata nak ikut saya.. hishhh... takpelah... sekali ni aje..

Saya dan tomei..


tiket kami...


saya, tomei dan afiQ.. sepupu tomei.. kami bertiga, sepatutnya ibu afiQ pun join sama.. tetapi dia berkorban untuk menjaga office kami.. hehehe.. salute kat dia...

Seronok sangat... yelah.. bila tengok tomei saya seronok, saya pun turut seronok...ermph... jom kita kongsi video yang ada... memang seronok tau.. tak rugi kami ke sana..

banyak sangat persembahan yang kami saksikan.. ermph.. antaranya seperti di bawah ni.. jom layan..


Persembahan orang utan...

uish.. lambatnya dia upload.. so, yang lelain tu kemudian ajelah ye.. malas nak tunggu..hihihi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...