Sunday, April 21, 2013

Sambung Belajar

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Rindu sungguh berblog..
Rindu sungguh berkongsi rasa dengan semua...
Rindu sungguh menjengah blog kawan kawan semua..
Tetapi, apakan daya.. masa kian menjerut.. masa kian mencemburui saya...hehehe.. alasan je tu..

Sesungguhnya semenjak saya membuka Al Barr Premier ni masa saya sangat tight.. kalau senang, jengahlah www.albarrservices.com.my tau atau like pages kami di  facebook. Memang saya tak terdaya nak buat sensorang kerja.. mujurlah ada business partner yang sangat mendokong dan menyokong...

Kerja bertambah, tanggungjawab juga bertambah.. apatah lagi sekarang saya bergelar pelajar... haishh.. lagilah... dengan assignment.. dengan paperwork.. dengan kerja.. exam dan macam macam lagi... tapi itu tidak langsung mematahkan semangat saya sama sekali malah membuat saya semakin menikmati hidup ini...


Ni antara salah satu dari gambar yang sempat di ambil semasa kelas hujung minggu saya.. saya kini pelajar UUM... seronok bila dapat berjumpa kawan kawan baru... ni masa kelas April 2013.. gambar bersama Mr Vela dan teman segroup saya..

Saya dah start belajar dari Januari 2013 lagi.. sebab tu saya jarang berfacebook, berblog dan bertwitter lagi... tiada kesempatan... tetapi masih punya masa yang diperuntukkan untuk mencuri curi masa menjalankan aktiviti yang saya gemari.. di tambah dengan tomei 2 orang saya tu yang semakin manja... hishh..

kalau nak cerita jadual saya memang padat... sangat sangat padat... tugas sebagai ibu, isteri... anak... kawan.. ahli masyarakat...dan macam macam lagi... aktiviti lagi ler... dengan tomei - kelas melukis.. golf.. sekolah... saya - belajar..bekerja..sukarelawan..pibg.. memang tak menang tangan... tambah lagi dengan mr hubby... keluarga.. kawan kawan..sedara mara...

apapun, saya sangat happy dengan kehidupan sekarang.. suka sangat sangat..

belajar benda baru setiap hari... ada je yang saya pelajari dari hari ke hari.. life is a learning process... setiap hari....

so, kepada semua... kalau berkesempatan... buatlah sesuatu yang mendatangkan faedah buat diri anda.. peruntukkan sedikit masa untuk membuat sesuatu yang benar benar kita cintai dan sukai... jangan pedulikan apa orang kata tentang diri anda.. pedulikan apa yang bakal di hisab oleh Allah...

kita ni sebagai hamba yang hina hendaklah sentiasa mencari keredhaan Allah S.W.T bukan buat sesuatu kerana pujian atau penghargaan manusia lain...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...