Friday, May 31, 2013

BBIM....

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Seronok akhirnya dapat juga saya upload cerita baru... kalau nak cerita tentang sibuk, memang sampai bila bila pun akan sibuk memanjang... hari ni nak cerita tentang baucar buku...


Saya kan student.. hehehe.. yelah... saya sambung belajar di UUM ambik PJJ... course financial... doakan saya berjaya tau.. insyaAllah... dalam kesibukan berbisnes, saya rasa saya juga perlu mengutamakan pelajaran dan penambahan ilmu pengetahuan... bukan apa, selagi berkemampuan ni... ilmu la yang akan membantu kita dalam menghadapi pelbagai situasi... tanpa ilmu, pincanglah segalanya...

seronok sangat bila dapat baucar ni.. yelah... masa oranglain dapat BRIM, saya tak layak dapat... kali ni tetiba saya dapat.. wah.. bukan main seronok rasanya... agaknya gitulah perasaan oranglain bila dapat baucar BRIM agaknya.. hihihi..walaupun tak banyak, rasanya banyak benda yang boleh di beli dari baucar ni...

dan inilah dia hasilnya dari baucar tersebut...


baucar yang diterima untuk menambah ilmu dan mempertingkatkan pengetahuan.. tapi bukan untuk saya saja.. berkongsi baucar untuk tomei tersayang.. hihihi.. sharing is caring kan?.... buku yang ada ni memang berkaitan dengan ilmu yang saya dalami kini... mudah mudahan Allah permudahkan segalanya.. Amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...