Friday, May 31, 2013

muda kembali..

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


hah... ni gambar motor mr hubby saya..motor ni motor yang dibeli masa kami mula mula kawin dulu... dan motor ni dah lama mr hubby tak pakai.. maybe dia simpan kat kampung.. beri adik adik dia pakai.. hehehe... yelah.. masa beli motor ni, saya hanya naik 2 kali saja... lepas tu motor ni hilang.. agaknya dah jumpa balik la tu.. atau dia beli yang baru sekali lagi.. hihihi...

masa mr hubby bawa balik motor ni.. rasa macam nak pitam... dah buang tebiat ke apa laki aku ni?.. yelah bertahun tahun tak dibawa motornya tetiba sekarang sibuk bermotor pula... dan anak kami punyalah suka mengalahkan beruk mak yeh.. terlompat lompat nampak motor.. hadoiii... pening kepala mummy...

apa yang berlegar legar dalam kepala ni.. apasal dia bawa balik motor? motor kan untuk 2 orang je... conform la saya tak berkesempatan langsung naik motor ni.. yelah... tomei n mr hubby je yang muat.. hahahaha... saya dahlah demuk.. muat ke? ermph...

tak kisahlah.. asalkan dia selamat pergi dan balik... mr hubby ni hobi dia pelik pelik... bermusim.. kalau time suka main badminton, itulah yang dia akan main... kalau mancing.. semuanya tentang mancing dia akan ambil tau... dulu masa sibuk suka dengan kereta... habis berpuluh ribu untuk mencantikkan kereta... dengan sport rim... dengan ab-sober ..dengan tayar.. dengan stereng.. dengan enjin.. pendek kata semuanya nak perfect... ni ngan motor pula... nak rasa muda kembali la tu ( mood tuan tanah bengang) ...hahahahaha....

anyway, asalkan dia happy... saya sokong penuh je apa yang dia buat (walau hati tak rela)keh keh keh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...