Thursday, August 22, 2013

Barang baru

Assalamualaikum dan salam sejahtera. . Ingat tak entry sebelum ni saya ada citer tentang tilam? Saya ada la gi survey beberapa tempat...ada yang syorkan saya beli tilam natura... mereka kata tilam tu bagus juga dan setanding tilam getha.. nasib baik saya masih belum buat apa apa pilihan lagi...hehehe...masih sempat la nak survey bagai...

Dalam masa gi survey tu... saya terbeli barang lain...keh keh keh...standard la tu... biasa bagi wanita macam saya... tapi semua ada keperluan... saya beli kerusi khas untuk mesin myeg saya dan kerusi baru untuk staff...selain dari tu...saya terbeli meja kopi untuk rumah dan set bilik tidur untuk tetamu...

Memandangkan mak saya nak jalani pembedahan lutut dan saya ajak mak tinggal sementara dengan saya..wajarlah saya sediakan kemudahan untuk mak...

Saya sayang mak dan abah saya...kerana merekalah saya kerja keras untuk ubah nasib keluarga saya dulu...

Jadi sebelum mereka tutup mata saya nak mereka menikmati hari hari yang indah sepanjang masa...

InsyaAllah dalam menempuh kehidupan yang penuh dengan pelbagai dugaan dan rintangan, saya akan terus teguh berdiri dan melawan segalanya dengan ikhlas...

Minggu ni memang minggu yang amat saya suka...Alhamdulillah,  saya hampiri kejayaan mendapatkan lesen kontraktor buat suami tercinta...semoga Allah permudahkan urusan kami..

Kalau dulu, saya tak mahu terlibat lagi tapi kini saya sedar bahawa kejayaan seorang lelaki didukung oleh seorang perempuan yang berada disisinya...saya akan pastikan mr hubby berjaya sebagai seorang kontraktor elektrik yang disegani...

Doakan kejayaan kami tau... saya ingin sekali merealisasikan hasrat

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...