Saturday, August 31, 2013

KL Kami datang...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

lama juga tak berblog.. hari ni 31.08.13 ... saya dan keluarga di Kuala Lumpur.. ada kelas di PJ.. ni pun masa entry dimuat turun, saya di PJ..baru habis kelas... insyaAllah lepas maghrib ni nak ke Damansara Utama... ke rumah cousin saya...

Mak ada kat rumah saya... saya terpaksa tinggalkan dia coz kelas ni hanya ada sekali dan ada di KL saja.. sedih.. tapi terpaksa juga... mujur adik beradik yang lain sudi temankan mak kat rumah.. meriah rumah tanpa kami...

Sepanjang minggu ini, memang sibuk sangat... tambahan beberapa perkara yang tidak terduga berlaku..Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar...

Dalam kepala ni macam macam perkara yang difikirkan... terlalu banyak.. banyak sangat... nak buat itu ini.. nak settlekan itu ini... nak buat paperwork.. assignment dan macam macam lagi... nak outsource kat orang tak sama bahasa... susah juga...

Hari ni hari mengeluh.. mengeluh bukan negatif tau.. yang positif saja... saya suka apa yang saya buat.. saya akan pastikan perancangan saya berjalan lancar... LANCAR selancar lancarnya... insyaAllah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...