Saturday, August 3, 2013

Jatuh katil....

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Mula mula nak ketawa dulu..hahahahaha... Itulah dia... Pernah dengar tak pepatah ni? Kalau nak beli barang baru, jangan sampai barang lama tau...kang kena badi...

Semalam baru berkira kira dan survey nak cari katil baru, tup tup subuh tadi sebelum bangun sahur saya terjelepuk kat bawah katil... Hahahaha.... Entah macamana tetiba boleh jatuh katil....nak kata tidur lasak tak juga....

Rasanya nak beli tilam Getha... Ada juga survey kat Rustica sebab sofa sebelum ni beli kat sana, tapi tak berapa menarik... Berkenan dengan tilam Getha... Nak cuba yang baru la... Tapi regenya mahal sikit... Kalau mahal tapi berbaloi,ok la tu kan..?

Saya memang memilih bab membeli ni... Maklumlah, saya tak boleh pakai tilam spring langsung... Masa memula kahwin dulu, ada bagitau mr hubby yang saya nak pakai tilam air... Ceh...tetiba terkenang citer lama la pula...

Ye,betul...tak caya cer tanya dia..hihihi... Cari punya cari punya cari, tak jumpa...last last mr hubby belikan tilam angin...kan masa tengah malam dulu dulu, ada iklan kat tv3 tu..masa tu la nampak tilam angin tu... Beli kat angsana masa tu, saya ingat lagi....

Dah beberapa tahun lepas tu, tetiba dia jadi kempis... Mr hubby kata sebab badan saya makin gemuk... Hahahaha.....bila check rupanya masuk selumbar.....masa beli memang ada sediakan tampalan untuk kebocoran...senang la..lagipun warranty tilam tu 5 tahun.... Rasanya tilam tu bertahan sampai tomei ada...

Lepas tu mana entah tilam tu...jangka hayat tilam tu bersama kami agak lama...hahahaha..apa la pepagi merepek pasal tilam...  Yang penting, nak tukar tilam baru...nak guna tilam Getha pula lepas ni...rasanya macam bagus pula... Yelah, bantal dia yang saya beli tu selesa yang amat... So, rasanya berbaloi la try tilam pula....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...