Monday, January 17, 2011

Baru jumpa...yeah..yeah....


Assalamualaikum dan salam sejahtera....finally dapat gak lagu favorite i ni... itupun atas bantuan kengkawan kat FB.. special thanks to Kak BalQis NaZid...lupa laks nama kitaro ni... hahahaha.........

Ni muzik yang paling aku minat sejak tahun 1999...masa tuh dalam dengar dalam kereta boss... lepas tuh terus jerk gi cari kat kedai CD.. memang berbaloi.... hari hari dengar lagu ni... terutama masa kat ofis... sebab aku tak suka dengar lagu lagu bermelodi kerana ia mengganggu sedikit tumpuan bila nak bekerja... suka dengar alunan muzik seperti muzik dari kitaro..kenny G...vanessa mae...dan banyak lagi masa zaman aku tuh... sekarang ni cam dah berkarat nak ingatkan nama nama dorang tuh... hihihi...

the reason why...kenapa aku cari sangat muzik ni... aku sekarang banyak masa sebelah pagi di ofis... so... semasa memulakan tugas, bila dengar alunan muzik ni memberikan sedikit sebanyak kesegaran dalam jiwa dan fikiran.. hihiihii..bagus untuk minda sebenarnya... dan juga untuk jantung...bila dengar..dooom....dooom...dooom...hahaha.... that is just my opinion...

semenjak raziQ tomei gi sekolah pepagi... aku pun turut sama keluar awal pagi... so bagus sangat sangat... tahun ni tahun perubahan kan.... berubah untuk menjadi lebih baik dari sebelum ini.... :)

ingatlah... kita kena hargai hidup ini.... terus terang aku sesungguhnya dalam proses memahami garisan kehidupan ini.. alhamdulillah... Allah memberikan peluang untuk aku menghargai peluang dan menjiwai erti hidup yang sebenarnya... sebagai seorang yang lemah, segala ujian yang pernah aku hadapi dulu membuatkan aku begitu kuat untuk menjalani kehidupan mendatang...

semalam adalah sejarah....hari ini melakar sejarah..esok membina impian... so.. to all of you guys... wake up... don't waste our time... be what u want to be... if u believe.. u can achieved.. please do so...

to all my beloved one.. thanks to you all... without u all, i don't know what am i doing right now... to me, we must do it together... as a teamwork... coming together is a beginning.. keeping together is progress...working together is a success..... i love u all....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...