Friday, January 28, 2011

gaduh gaduh sayang.....

ermph..sambungan citer macamana aku ngan kak mila boleh  bergaduh...pada entry yang agak lama.... coz ada yang minta dan bertanya kenapa aku ngan kak mila boleh bergaduh.... sedangkan kitorang ni rapat giler... kalau cerita balik citer ni... sure dia menangis dan ketawa terbahak2...tak boleh di kenang kenang.....sejarah hitam hubungan kami ni.......

citernya masa tuh kitorang attend course ABC yang di adakan di Janda Baik.... kursus tu 4 hari 3 malam..... dalam course tu... kami kena jalani satu cabaran yang dinamakan WORLD OF SILENCE..... masa tu aku ngan kak mila sebilik... walaupun dalam bilik tu ada 2 bilik...kitorang dok sebilik jer..bilik yang lagi satu tu kosong... dan ada la benda benda yang kitorang kena buat... dalam cabaran WOS tu... kitorang tak dibenarkan bercakap dari jam 8 malam sehingga 6 pagi..... itulah cabaran yang diberikan...oleh Kolonel Izzaidin Shamsudin.....seorang idola aku pada ketika tu.....


dan menariknya.... aku ni saja jer berbual ngan kak mila....dan pada ketika tu...aku tanya dia pasal caj bateri... aku tanya... dia diam... aku tanya lagi...dia diam lagi...dia bagi bahasa isyarat... hu...haaaa...hhhhuuu....hhaaahhhaaa......bengang beb.... pastu tanya apa ntah..aku pun dah lupa...tapi dia buat bodo....uishhh....... hangin mak naik dik oi.... mak terus diam......sejak itu aku pun 'mendiam'kan diri......

baru dia tau.....hahahaha...................sampai balik aku jadi  'pendiam' ...........walaupun hati berbunga bunga nak berbual.....tapi KEEGOAN pada ketika tu tinggi melangit........kesian kat kak mila....tapi nasi udah menjadi bubur......................

sampai la satu hari...dia tegur dan menangis2 kata dia dah tak sanggup dah................................aku pun sama sebenarnya...windu oi....windu giler tu kat dia...bayangkan tetiba rasa kehilangan sekali.....kak mila sayang....sayang giler tuh.....hihihihi..........rasanya macam angau bercinta tuh....makan tak lalu...tidur tak lena.... tapi sebab degil kan.... jahat kan kitorang...hihihihi.........

akhirnya hubungan yang terpisah sementara tu dapat disatukan semula....... taknak aku jadi macam tuh lagi..tobat.....tobat kak.......tobat ima........... :)

untuk kakak ku yang tersayang... kak mila... citer ini ditujukan khas buat akak....... ima hargai persahabatan kita.... ima sayang akak.... akak banyak memberi tunjuk ajar dan aspirasi untuk ima berjaya... love u so much....... muuuuaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh..............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...