Wednesday, March 21, 2012

beg baru....

Assalamualaikum.. lama tak update... hihihihi... fuhhh... bersawang sawang.... tapi apakan daya.... penat sangat... biasalah....sibuk ke hulu ke hilir... insyaAllah....ada habuan....

hari tu wallet saya dicuri... hari ni saya gantikan wallet tersebut... Alhamdulillah... syukur kepada Allah melipat gandakan pendapatan saya.... dalam keadaan desperate, Allah gantikan dengan yang lain...yang lebih hebat...syukran ya Allah... syukran...

ni la dia hasil shopping hari ini... sedih bila kenangkan wallet saya yang lama.. sayang sangat.....tapi memang tak dapat balik ler...

kat belakang air tu la wallet barunya.. nampak sikit pun jadi la yerk.. hehehe.... ok la.... tapi masih belum dapat menggantikan wallet lama saya.......

anyway, hidup mesti diteruskan.. tak mau di kenang kenang lagi... perghhh...sedih bila terkenangkan dia..hehehehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...