Wednesday, March 21, 2012

melaka again....

cuti sekolah last week, tak ke mana pon... bawa tomei ke A Famosa ajer.... plan terperanjat....hahahahaha...actually tak plan pun... main redah je... itu yang sampai kat melaka... :)

bawa amin n yana sekali.. dan yang paling best... hari tu kami semua sedondon.. walaupun tidak dirancang.. tomei saya pilih baju sendiri.. saya pon...dan mr hubby juga... yana pun pakai hijau....amin pon sama... macam janji... itulah dia sixth sense... ada aura.. hahahahaha

pepagi dah bertolak... seronok bila bercuti bersama... ni gambar mr hubby beli.. rugi rasanya... sekeping RM18 hengget... tapi dah dia ambik... ambik jer la...

seronok kat sini... lepas mandi manda banyak lagi tempat kami nak pergi... tapi yang mana terlarat aje...





 lepas mandi manda, kami pergi ke dinasour park... tapi tak habis round coz tomei saya ketakutan.... bunyi dinasour buat dia terperanjat.... hahahahahaha...




ni pula mr hubby saya yang terhemsem di hati saya...wakakakaka..... baju ni memang sepasang ngan tomei saya...cun sangat mereka berdua...




ni lepas pergi ke dinasour world tu, kami pergi pula ke Zoo Melaka...  mr hubby lepaks sangat masa ni.... sampai tertidur tidur..hehehehe... anyway, dia memang terbaik... coz masih lagi mampu melayan kerenah saya dan tomei saya...... thanks dear... i love u so much....







ni masa kami ronda ronda naik trem.... best sangat coz mr hubby as usual buat lawak dan selalu menceriakan suasana.... anak kami pun boleh tahan lawaknya ngan daddy dia... ni la dia... masa ni mr hubby dok citer pasal kat dinasour park... tomei saya pulak tutup mulutnya coz malu... hahahaha...sweet sangat...







susah nak ambik gambar dua beranak ni.. ada je kerenah yang dibuatnya.... adoyai.... fenin..fenin...





mummy cepat.....mummy cepat..... raziQ nak ambik gambo ngan elephant.... wah... daddy lak nyakat... awak ngan elephant sama besau.... apa la daddy ni... hahahaha...... anak sapa..? bukan anak kita ker..? hahahaha....mentang mentang dia kuwus... terasa i tau...







tomei buat muka hemsem... hehehehehe.... masa ni dia dok sibuk nak beli air... nak turun beli air....
 memang ler dok melayan tomei kami..... yelah... inilah masanya kami luangkan masa bersama sama... ok la... dah penat... banyak sangat citer nak update... tapi letih la den... hehehehe... ni pon sementara tunggu mr hubby balik, mengetik ngetik la lappy coz rindu bangat...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...