Wednesday, May 2, 2012

kena ke KL

Assalamualaikum... cerita yang kedua... saya kena ke KL untuk urusan kerja....memang tak dan nak ke sana sebenarnya... dengan kereta tak servis, tak packing baju... haish... penat... dengan tak cukup tido... mana taknya, sebelum ke KL, mr hubby pergi mancing ngan abah n abang saya..


ini hasilnya selepas di bahagi bahagikan... aduhai.... memang le penat.. balik mancing dok bersembang sampai rumah dekat kul 12...ni esoknya jam 5 pagi nak ke KL ni.. dengan tak packing semua.. baju tak iron lagi... tomei nya baju sekolah yang berhelai helai lagi... pengsan saya di buatnya.. hehehe


 sama je.. jb ke kl ke... memang dah musim hujan... so bukanlah masa yang sesuai nak bershopping sakan coz hujan kan..? alasan kukuh untuk tidak berbelanja je..hehehee...


ermph... kami makan di sini... dan lepak sementara tunggu kawan yang nak tumpang balik jb... dapat gak lelapkan mata yang memang dah mengantuk giler...penat sangat... gambar pun banyak yang di ambil... mana yang sempat jer....

anyway perjalanan ke KL kali ini tidak lah membosankan sangat.... coz di temani oleh rakan rakan lama dalam industri takaful... so sepanjang perjalanan kalau mengantuk memanglah tidak mengantuk langsung...hehehe

ok.. ini cerita kedua.. kiranya marathon la ni... tak sangka... otak saya masih aktif lagi... walaupun sudah tua.. tapi tak banyak yang saya lupa..hahaha....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...