Wednesday, May 2, 2012

i am back!

Assalamualaikum... Dah lama sungguh saya tak upload citer dalam blog... fuhh... berhabuk habuk blog saya.... hari ni baru berkesempatan untuk upload citer coz hari ni misti saya nak service diri... hari ni saya memanjakan diri di kedai rambut... so.. sementara tunggu menunggu lebih baik saya buat kerja yang berfaedah...so... saya sempat la nak upload cerita lama saya...hopefully jangan le bosan ok... kepada yang bosan, teruskan membosan..hahaha...

Saya memang sangat sibuk akhir akhir ni.. dengan jadual kerja yang semakin padat...dengan tomei saya yang sakit... dengan mr hubby yang comel... haish... memang ler tak sunyi menjalani hidup ini....

haish.. nak rewind cerita dari 9.4.2012 ... hampir sebulan....harap saya tak lupa dengan bantuan diari kerja..hehehehe...

9,10, 11 April adalah hari cuti saya.. saya dan mr hubby meluangkan 3 hari bersama sama... dia tak koje.. saya tak koje cuma tomei je yang sekolah....itupun sehari.. lagi dua hari dia mc coz dia dapat surat cuti dari doktor... kesian tomei saya...

dia kena ELZEMA PITYRIASIS ALBA... sejenis sakit kulit... so this 3 days kami menghabiskan masa bersama mengkaji dan berjumpa dengan pakar kulit... tomei mengalami radang kulit yang agak serius..2 minggu doktor bagi dia excuse dari memakai kasut sekolah... saya yang sakit tengok dia...dalam kesibukan saya berjumpa pakar bagai sempat juga saya bershopping dengan tomei tomei saya......

habis jumpa pakar kulit, kami ke angsana... shopping time!

mencari kasut tomei tapi mr hubby dan mummy yang dapat kasut.. hahahaha...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...