Saturday, July 13, 2013

Mr Hubby birthday...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

cerita dah basi tapi masih mahu dikongsi.. birthday mr hubby saya hari tu saya sertakan majlis doa selamat dan doa kesyukuran sempena menyambut ramadhan al mubarak.. dibuat pada hari sabtu 29 jun 2013 dirumah saya..

kalau dua tahun lepas di terengganu, tahun lepas di negeri sembilan.. alhamdulillah, tahun ini dirumah kami.. tambah meriah dihadiri saudara mara, keluarga,jiran tetangga dan sahabat handai..

gambar saya yang agak blur... maklumlah yang tolong ambilkan gambar tak pakar guna i pad.. hihihihi... terimalah dengan redha...

kan cantik gambar yang saya ambilkan..? hihihi... ni antara yang hadir.. mr hubby yang berbaju oren tu.. dan disebelah dia yang memakai cermin mata tu cousin saya.. berkongsi hari lahir yang sama dengan mr hubby saya... tomei saya dan adik ipar serta ibu mertua juga turut serta... dan juga cousin saya yang datang dari batu pahat..

inilah dia birthday boys... md noor tu single lagi.. yang dia pangku tu anak saudara ye.. so, single and available.. berminat pm saya tau...

sengaja beli dua kek dari secret recipe... sebab mr hubby suka makan cheese cake.. dan satu lagi tu cake kegemaran kami sekeluarga.. chocolate indulgence... 

ini antara gambar yang sempat di ambil dan di edit.. itupun digabungkan dalam fb gambar yang diambil ni... kami sekeluarga tak sempat nak bergambar bertiga... tak apalah...memori yang indah ini pun dah cukup rasanya...

mujur adik saya yang bongsu ambil kesemua gambar ni...kalau tidak, tak adalah gambar...ok dari kiri atas tu makcik saya, dia orang kuat selain mak dan kakak ipar yang membantu saya memasak... yang kedua of course la saya dan mr hubby.. seterusnya ahli kumpulan yassin sedang menjamu selera.. birthday cake dan goodies untuk para tetamu.. atuk kesayangan saya yang tiba awal dan akhir sekali ibu mertua yang kepenatan... terima kasih semua..!

ops... belum habis lagi...memandangkan kami tak sempat bergambar berdua, makanya setelah majlis selesai kami pun berposing sakan berdua.. dan ketika ni la baru perasan yang mr hubby terlupa tukar baju.. baju dia baju basahan dok rumah.. kesian dia.. sepatutnya dia juga berbaju merah sedondon dengan saya dan tomei.. tak apa la dad...yang penting kita semua happy.. kalau tak suka gambar tu, cepat cepat scroll ke bawah tau... masa ni tinggal ahli keluarga terdekat je.. potong satu lagi kek...

tadaa....ini la sebahagian hadiah yang mr hubby terima... dari saya dan tomei...joran untuk memancing dan jam untuk dia ingat pada waktu waktu penting.. dari ibu mertua tasbih, sejadah dan yassin untuk mengingati yang maha esa..dan saya turut mendapat tudung baru dari ibu mertua...terima kasih mama...

ada lagi... ada lagi la.. ini yang paling best..gini citernya... saya nak hadiahkan handphone sony xperia Z untuk mr hubby... tapi dia letak syarat.. dia nak saya beli sekali sebuah lagi handphone untuk diri saya.. nampaknya birthday mr hubby tahun ni saya dapat dua hadiah... hahaha..satu tudung dari ibu mertua.. satu lagi handphone dari diri sendiri.... boleh?

hadiah bukan la ukuran pun... yang penting doa dan keikhlasan itu yang utama... saya bersyukur pada hari kelahiran mr hubby diiringi dengan bacaan yassin, tahlil dan doa selamat.. semoga mr hubby sentiasa dirahmati dan diberkati olehNya...

buat mr hubby ku sayang...shamrul sihar samurin...


tak lupa juga yang ini ye sayang...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...