Sunday, April 17, 2011

barang barang branded...

Assalamualaikum....ermph...lately ni  kengkawan dah start menggila ngan brand bawah ni... ermph.... sanggup perabis duit untuk membeli barang dari brand ini...



tapi pada aku... aku masih setia ngan brand ni... ermph.. dah 12 tahun kebanyakan barang aku dari brand ni... ermph.... entahlah.. maybe kualiti yang diberikan kot.. like my wallet... dah 8 tahun masih lagi di gunakan... memang tahan lama... my hubby pun sama... either this brand or camel brand....


kalau mr hubby laks... beg porch ke.. kasut ke... suka dari brand ini... ermph... maybe ada kesamaan dari segi kewujudan brand ini.. 1977... tahun kelahiran dia tu.. bila dia tanya kepada saya why bonia..? my answer very simple.. this it the first brand i know... my ex boss introduced me this brand... from that time... my handbag..my shoes...my watch from this brand... but now... bole la campur campur brand.. asalkan sedap mata memandang dan tahan lama... saya pakai jerk... 


but personally.. kalau especially shoes branding... i like this brand... nampak macam kuno... tapi kalau heel ke.. kasut keje ke..  saya sangat selesa dengan brand ini... orang nak kata macam orang tua ke apa... i don't care... as long as i like it very much... itu dah cukup... 

ermph..masa brand ni baru baru keluar dulu, suka la jugak guna kasut dia... ada la jugak 6 pasang dari brand ini... amat selesa walaupun ghupanya tak berapa... hahaha.... tapi kerana keselesaan.... ada 2 pasang dalam kategori selipar ni dah hampir 3 tahun dibuat basahan.. masih cantik dan boleh digunakan.... dan hingga hari ini saya masih menggunakan ia...



ada la jugak my shoes dari brand ini... kasut nya amat ler menarik... tapi boleh tahan untuk 3-6 bulan sahaja... ermph..tak tau la jangka hayat brand ini tak lama... tapi i like.... hehehe....


selain dari brand di atas... brand kat bawah ni juga menjadi favorite saya.... walaupun ada juga yang belikan i brand coach...tapi to me... if i don't like that things... cannot say anything.. hehehe.... 
well... my favorite branding idak ler mahal mana pun... pada saya, asalkan ia selesa saya akan pakai... alah membeli menang memakai....tak kira la apa brandingnya... as long as we like it... don't shame with yourself... i proud to be me... :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...