Saturday, April 9, 2011

Thanks Mr Hubby.....

Assalamualaikum.... semalam... jumaat... mr hubby tak keje... dok umah... tapi aku laks kena keja.... ermph.. :( tapi dah tuntutan kerja kan... terpaksa ku tinggalkan mr hubby yang tercinta tuh... tapi 1/2 hari jerk... pagi pagi lepas hantar my tomei ke sekolah.... mr hubby bawak keta aku g tukar bearing n chamber keta... a day before tu aku dah tukar dua bijik tayar depan... tapi tak buat alignment...maklumlah....yang pompuan macam i ni mana ler pandai bab bab tu... so... when i called mr hubby dia dah pesan.. tak yah buat apa apa... tunggu dia balik....nasib baik mr hubby ada.. kalau tak... ermph.. susah ler jugak.... so... sementara dia pi betulkan keta tu... sempat gak ler aku memasak.....

masak ikan caru goreng dan ikan tenggiri masak kari... favorite mr hubby i tuh.. ikan yang dia pancing tuh....macam charlie chaplin gamaknya....hahaha....sambil tuh... membasuh..mengemas...dan apa apa yang patut ler.... dan paling penting... sambil tu... bukak tv... mata tak tengok tv pun tak pe... yang penting dapat dengar sore... hahaha.....

makan panas panas sedap..... makan berdua laks tu.. my tomei sekolah... sunyi sepi rasanya.... :) apa pun bila dah siap keje semua kat umah...barulah selesa kita nak buat keje... dah selesai semuanya... barulah aku g keje...

actually banyak perkara yang nak dibuat....nak upload gambo mancing mr hubby... celebrate besday adik n abang aku... dan memacam lagi..tapi belum berkesempatan... tak dan... banyak sangat kejenya... keluar umah keje... balik umah keje... lebih lebih lagi bila mr hubby ada... memang ler tak sempat.... dari layan lappy... lebih baik i layan dia... hahaha....

cuma bila dah beberapa hari tak jengah dalam ni.. windu lak.. upload ler satu dua citer... hehehe... so... wait eh... bila dah senang senang nanti kita upload lagi gambo... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...