Saturday, September 24, 2011

bercuti di sabah

Assalamualaikum... ermph..citer ini diupload di Sabah..saya mabuk laut kali ini menyebabkan saya ditinggalkan di hotel... sangat best percutian kali ini.. saya pergi sekeluarga...

nak upload citer banyak banyak sangat tak berkesempatan kerana kepalaku masih pusing lagi..hahahaha.... tambah pula bila bersama mr hubby dan keluarga ... alangkah tak berkesempatan... dengan tomei yang manja nya...pergh..... sabo je la..

excited sebelum naik bot... sebahagian dari keluarga yang join this holiday trip...

gambar dengan mr hubby..? sorry.... exclusive right tu... mr hubby tak bagi upload..sorry la yerk.. kang jadi kontroversi... so...elakkan kontroversi..tingkatkan prestasi.. malas nanti ada tukang sampai yang dok perli perli dia.. kesian kat mereka yang jadi tukang sampai tu... apa la yang dia dapat dengan menyampai cerita tu..? mesti mereka tu cemburu dengan kebahagian kita kan yang..? so... biarlah gambar romantik kami tu hanya disimpan dan terabadi dalam hidup kami.. hehehehe...

saya dah malas nak upload gambar yang ada mr hubby.. bukan kerana apa... nanti mr hubby malu... malu ada yang suka perli dia... biasalah kan... yang suka mengata tu kan berhati busuk dan bermulut longkang..hahaha.... itu kata mr hubby saya... dia tak suka orang mengata isteri dia... so... untuk mengelakkan yang bermulut longkang itu terus terusan memerli mr hubby, so... adalah lebih baik mengelak dari meng upload mr hubby.. biar saya simpan dia dalam kocek saya...hahahaha....

tomei saya yang 'skema'... hahaha... pakai baju tak kira  la...mesti nak pakai baju masuk dalam... dulu lagi la parah... pakai baju kurung mesti nak pakai masuk dalam... tapi sekarang kurang la.. cuma kalau pakai baju melayu mesti nak pakai samping... aduyai.... 

masa ni second day... saya dan family mendaki gunung...hehehe..kaki gunung je aje la.. hahaha.....bestnya....citer nya memang sangat sangat best... namun... sorry sekali lagi..tak bole share kat sini..maklum la seperti yang saya katakan tadi... ada orang yang suka sangat jadi batu api.... dia baca blog saya dan meng update pada mr hubby.... mr hubby ni memang bukan orang yang suka online dan membaca...tapi lately ni banyak benar citer yang dia dengar buat dia panas telinga....

so...tak mo bikin kecoh... biarlah saya simpan citer sendiri..fuhh..biar batu api tu tertanya tanya citer romantis kami di sini... uish... gambar bersama yang sensored tu banyak sangat... sebab dah janji ngan mr hubby yang gambar itu takkan diupload..so... pegang pada janji la ni... 

tapi...memang la banyak sekali gambar kami... kami sahaja.... ada lebih 1,000 keping gambar.... dan pastinya saya akan savekan dan printkan coz itulah yang paling mahal....tak perlu nak tayang... terabadi di dalam memori....

so kepada batu api yang suka sampai menyampai tu... hang tak dmpat tengok kemesraan kami lagi wokey...JANGAN JEALOUS...... gambar itu tersimpan indah dalam hati kami... hahahahaha....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...