Thursday, September 29, 2011

Anak oh anak....

Assalamualaikum...Setiap kali ditanya, "Ima,u tak nak ke tambah anak lagi..? AziQ minta adik lagi..."atau yang berkaitan dengan anak, maka susah untuk saya menjawabnya....siapa yang tak mahu anak lagikan..? saya sangat menginginkannya...tapi...Allah belum beri rezeki buat kami...

tak perlu la nak salah menyalahi antara satu sama lain.... kalau saya mandul, taklah tomei saya lahirkan..? cuma belum ada rezeki.... saya dan mr hubby berusaha... hanya Allah yang tentukan... semua ni terjadi ada hikmah...dan bukan juga mr hubby saya mandul...

saya pernah 2 kali keguguran... bukan menggugurkan tapi keguguran.... sedih memang sedih... tapi yang ini lagi sedih apabila seseorang itu dengan sengaja menggugurkan kandungan mereka...


Every abortion is just…
One more heart that was stopped.
Two more eyes that will never see.
Two more hands that will never touch.
Two more legs that will never run.
One more mouth that will never speak.

Kenapa tergamak melakukan perbuatan keji ini..? Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik, begitulah sebaliknya...so...renung renungkan...dan selamat beramal...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...