Monday, September 19, 2011

mah....kenapa tak upload citer..?

Assalamualaikum.... ermph... teruja...terkaku..terperanjat... apabila seorang klien saya menelefon saya... "Mah...kenapa dah lama tak upload citer..? sengal la ko.." hehehe.... ermph... nak tau kenapa..? jawapannya.... ermph... bila mr hubby saya dirumah...saya tak suka online...kenapa..? sebab mr hubby saya tak suka....

bukan itu saje... saya pun tak berapa gemar online kalau dia ada....saya lebih suka meluangkan masa bersama sama dia....

banyak yang kami bualkan... dan perbualan semalam adalah sikit berkisar tentang awek ni...ermph... kenapa pasal awek ni..? awek ni ok jer... 



saja je mengusik mr hubby... cun apa awek ni kan..? hehehehe....

marah sungguh mr hubby bila saya mengusik...berbunga bunga rasanya bila dengar apa yang mr hubby katakan..hahahaha....

actually saya dapat gambar ni dari seseorang yang menyatakan awek ini 'girlfriend' mr hubby saya..mula mula rasa macam nak marah...tapi lepas tu, gelihati pula.... normal la kan bila seorang isteri marah bila dapat tahu suaminya ada perempuan lain..? tapi alhamdulillah... atas dasar kepercayaan dan ikatan yang kuat, semuanya berlalu begitu sahaja...

cemburu jugak saya ni, kata mr hubby.. of course la.... hahahaha....cemburukan tandanya sayang...

to this awek... sorry la kerana paparkan gambar awak kalau awak terbaca blog saya.... saya tak tahu la siapa yang sakit hati pada awak dan kenapa dia nak babitkan awak dengan suami tercinta saya tu.... kalau awak kenal sekalipun dengan mr hubby saya(walaupun mr hubby kata tak kenal awakpun..)saya faham....

biasalah...asam garam kehidupan...pendengki ada di mana mana... so, berhati hatilah ye... kadang kadang kita tak tahu siapa kawan dan siapa lawan...

anyway, kalau takde angin..takkan la pokok bergoyang... siapapun awak(saya memang tak kenal awak) saya tak pernah bermusuh dengan awak ok... saya dapat gambar awak dari seseorang yang katanya kawan baik awak... dan banyak lagi yang dia katakan tentang awak... saya..? pada saya... i don't give a damn.. do i care..? no...

saya takkan mudah percaya dengan apa yang orang kata...lebih lebih lagi bila ia membabitkan orang asing... jika dia ikhlas, datang dan jumpa saya...you too.. kalau ada apa apa, datang bersemuka k...

dan menjawab soalan klien saya tu, salah satu sebab saya tak upload citer kerana sibuk beraya....maklumlah bulan syawal kan..?

lagipun saya ni suka citer hal saya berbanding hal orang lain... cuba baca entry sebelum ni..semua berkisar tentang saya, mr hubby, tomei dan keluarga saya kan..?

suka ke orang..? bimbang bosan pula... hehehehe....

alhamdulillah...dengan mesej yang saya terima..buatkan saya teruja pula nak bercerita tentang pengalaman hidup saya... hehehehe...thanks yer.... insyaAllah, berkesempatan nanti saya upload citer saya...tak sangka bila ada yang sudi membaca...terharu.... :) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...