Sunday, October 7, 2012

Bercuti lagi....

Alhamdulillah, syukur kepada Allah telah memberi peluang kepada saya dan keluarga menikmati saat indah bersama keluarga tercinta... Hari ni saya dan keluarga bercuti di Mutiara Hotel bersama keluarga tercinta.. Sekarang pun semasa sedang upload blog ni saya di dalam bilik karaoke bersama mereka...

Seronoknya bila mendengar lagu lagu kenangan cinta saya dan mr hubby... Jamal abdillah... Broery marantika... Dan macam macam lagi.....

Lagu Indonesia...Malaysia...seronok bila tengok mr hubby bergelek....hahahahahahaha...

Saya yang tak pernah menyanyi pecah rekod menyanyi di depan Family members.... Hahahahahahaha ...

Gambar?...sabar...sabar... Nanti saya upload eh.... Semua dalam handphone mr hubby saya.... Handphone saya kehabisan bateri.... Ermph....  Hari ini memang indah... Dari pagi tadi hantar tome main golf.... Then kami check in di Mutiara Hotel... Pergi bercuti tak semestinya ke luar daerah, tetapi bagaimana kita memanfaatkan masa dengan penuh efisyen dan kualiti bersama keluarga juga memainkan peranan... Apa guna pergi jauh tetapi penat dan membosankan ...

Makan makan... Then swimming bersama tomei yang memang menjadi minat dia.... Dinner bersama dan seterusnya sesi karaoke di deluxe kat holiday plaza...

Yang paling penting acara potong kek.....

Happy birthday in advanced dear beloved son...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...