Saturday, October 27, 2012

Golf Tournament....

Assalamualaikum... berlum terlambat rasanya nak update sikit tentang tournament baru baru ni yang tomei join... ermph.. 20.10.2012.... di Tanjung Puteri Golf Resort... Pasir Gudang, Johor...

hehehe.. mummy nak enterprame jugak... sibuk juga naik buggy... melaram jerk.. hahaha.. daddy yang jaga tomei... dia yang bawa tomei masuk padang...

ni dia mr hubby yang hensem tu... tomei saya pula membelakangkan kamera.... masa ni baru start tournament... ngengada tomei tu... yelah daddy ada...


practice make perfect... ni masa ni tengah practice... without ball...

ok... dia memang sangat ok... walaupun masih baru lagi dalam sukan golf ni..

tadi dari depan.. ni pandangan belakang... daddy dia tukang pegang bendera... hahaha.... terbaik la mr hubby saya ni..

yang ini cousin raziQ tomei.. Muhammad AfiQ Hakimi.. dia pun main sama gak.. dan yang kat belakang tu, Pro dia.... yang ajar anak saya , adik saya dan afiQ bermain golf..

dan ini pula moksu... dia pun join this game... walaupun masing masing bukan top three... tapi yang penting mereka suma bersemangat dalam join this game... menang kalah adat pertandingan.. yang penting keinginan yang kuat mendorong mereka untuk menjadi lebih berdaya saing...


hah... jangan jealous... hihihihi... ni mummy n daddy... masa ni muka saya nampak comel kan... so.. bole upload walaupun mr hubby tak tengok kamera... dok sibuk berbual.... hahahahaha.....masa ni sibuk nak makan.... daddy dah kepanasan.... muka pun dah burn... burn pun burn la.. yang penting tak burn kan hati mummy lagi... hihihi...

love u dear husband... dear tomei...

ok.. cukup la ye... tak mau banyak banyak upload gambo... nanti orang menyampah... hihihihi... kalau rindu, selalu selalu la jengah blog saya tau...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...