Monday, October 1, 2012

hari raya...?

Assalamualaikum dan salam sejahtera... 

ermph... tiba tiba teringat kisah hari raya.. saya tak upload pun gambar raya coz sibuk dengan kerjaya... hehehe...

raya tahun tak terasa apa walaupun mr hubby banyak berbelanja dan menukar perabot baru coz tahun ini dia  bekerja di pagi raya... sedih... memang sedih... raya ke empat baru dia balik....

tapi saya tetap menyambutnya seperti biasa bersama keluarga tercinta.. tak apalah... mungkin ini ujian dari Allah... yelah, saya bersyukur masih ada suami.... nak dibandingkan dengan orang lain yang tak bersuami lagi sedihkan....

ada banyak gambar raya tahun ni... tapi saya malas nak upload.... cuma satu je yang saya nak upload..


saya yang gemuk... hahaha.... tak lah... ini gambar semasa kami adakan rumah terbuka untuk saudara mara... sebelah malam, kami main bunga api dan mercun..... seronok sangat... ini mercun ke 3 yang mr hubby bakar.. dah macam chinese new year la pula... hehehe...

gambar lain? malas nak upload... kang jadi kontroversi... maklumlah... blog saya memang tak ramai follower, tetapi ramai yang membaca.... bila dah membaca blog saya ada la yang jadi penyampai berita tak berbayar... ceritanya kecil... tapi yang disampaikan pula ada la tokok tambahnya... perisa..kalau sampai citer benar tanpa perisa kan tak sedap...

hehehe.... mr hubby yang tersayang saya ni tak suka ambik gambar... takut saya masukkan dalam blog.. facebook dan sebagainya.... kenapa?... maklumlah... tak mau menumpang glamour katanya... cukuplah saya sorang yang glamour...hahahaha....

biasalah...saya ni kan kesayangan dia.. dia tak mau ada orang ambik gambar dia dan gunakan untuk benda lain (contohnya: ada 'peminat misteri' dia yang suka  simpan gambar dia walaupun sudah berkahwin dan mempunyai anak... terlalu fanatik dan taksub dengan mr hubby saya)... cukuplah saya simpan sendiri buat tatapan saya... bukan untuk dikongsi.. hehehe...

dan satu lagi, nanti ada pula yang cuba memanipulasikan gambar tersebut... ermph.. siapa tau kan..? saya menghormati keputusan dia... sebagai seorang isteri, saya hanya menurut perintah...

biarlah kenangan itu abadi di dalam hati kami.... i love u sayang......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...