Sunday, October 28, 2012

Gambar kenangan...

Assalamualaikum...hari ni saja je upload gambar ikut suka... seharian meng hapdet gambar gambar lama... nak gi hantar cuci... beribu ribu gak la gambo nya... haish... sedia je la duit..

Gambar pertama... kenangan dulu dulu.. mr hubby selalu pergi mancing... sampai sekarang la kesukaan dia ni... inilah dia geng mancing mr hubby... my dad and big bro...

kalau dah jumpa regu... habislah kami.. tak dapat la nak campur... manjang citer pasal joran..boat... ikan... dan apa sahaja berkenaan ngan ikan....

nak buat camne... terima je dengan redha... hihihihi...


ini pula gambar saya ngan tomei... masa kurus la jugak...hahahaha.... gambar ni la gambar yang mr hubby simpan dalam handphone.. profile picture dia... bertahun juga la...

ermph.. nampak suci je kan... hahahahaha... sapa lagi nak puji diri sendiri kalau bukan kita sendiri...

gambar ni gambar hari raya di rumah best friend saya... puan jamilah parman...


ni pula gambar kenangan masa saya attend kelas motivasi dari Dr Fadzilah Kamsah... idola kesayangan saya... nama tomei dulu saya dapatkan dari beliau... masa ni saya tengah tunggu hari... tapi sebab dah dirancang awal maka saya menggagahkan diri untuk menghadiri seminar beliau... seronok bukan kepalang kerana tomei juga telah didedahkan awal tentang motivasi sejak dalam kandungan lagi... suka sangat kat beliau.. semoga tomei juga menjadi seperti beliau... kagum dengan kesungguhan beliau menaikkan ekonomi islam melalui cara dan idea brilliant beliau...

ni pula gambar berbulan madu bersama tomei saya dan mr hubby.. chewah.. hahahaha.. jangan muntah pula... masa ni saya rasa sangat ayu dengan baju suci bersih tu... hahahaha... masa ni kami di Melaka... bercuti sambil attend course di sana... hilang segala keletihan bila bangun dari tidur, mr hubby dan tomei ada depan mata... saya sayangkan mereka ni... mr hubby hensem sangat kan... ermph.. kerana itulah ramai sangat yang tergila gilakan dia.. dan alhamdulillah... dia telahpun memilih saya untuk menjadi isteri dan ibu kepada anak anak dia... ermph.. mudah mudahan kasih dan sayang kami berterusan hingga ke akhir hayat kami.. amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...