Thursday, November 17, 2011

beli belah lagi...

terlanjur dah kat rumah ni... dari takde buat apa apa, saya pun upload la citer lama... hehehe...

ermph... hari tu... mr hubby ajak ke Angsana... sebelum saya sakit la... last week...pergi membeli belah... bukan untuk saya... tapi untuk mereka berdua... mr hubby dan tomei....

saya cuma dapat tengok dan temankan mereka aje..mr hubby balas dendam coz saya g seshopping tak bawa dia..

tak apalah... yang penting...HAPPY...

yang penting dia tetap beli sesuatu untuk saya....


ini dia belikan saya di BodyShop.... dia memang sangat gilakan wangian Bodyshop Activist...dan Activist tu ada keluaran baru... yang botol hitam tu... memang sedap sangat... saya dan tomei yang pakai.... bole? sedangkan mr hubby beli untuk diri sendiri..ekekeke.... dah dia suka bau tu... so...saya pun pakai... supaya dia sentiasa mau bau saya...hahahahaha...........


dan ini gambar curi yang saya ambil masa mr hubby tengah try kasut tu... ermph... dia beli kasut camel itu... jenama yang sangat dia sayangi... bila ditanya kenapa dia suka.. jawapannya mungkin secara kebetulan atau tidak saya pun tak tahu.... sebab ada 1977...tahun kelahiran dia...hahaha.... yang penting dia sangat suka kasut itu selain dari jenama red wing....

dia aim kasut red wing... regenya seribu lebih... uish... membazir betul rasanya.... pakai kat kaki je kok.. hahaha... tapi kalau dah minat, nak buat camne.... gunung api pun sanggup diredah...tak gitu?


dan ini pula untuk tomei saya...ini mereka yang pilih.. masa mereka pilih kasut ni saya ada di kedai Triumph... mereka tak mo masuk...katanya itu kedai orang perempuan.... apa la.... dah anak tak mau masuk..so daddynya pun sama la... mr hubby minta saya pilih dulu, then kalau dah ok panggil dia..... sesambil saya memilih... mereka pun memilih juga... gerammmm... hehehe... sebab..? saya datang je mereka dah bayar.... tak sempat nak tengok ok ke dak..?

suka la tomei saya tu.... apa yang dia nak semua daddy dia belikan... 

sebenarnya ke angsana tu satu tujuan aje, nak cari baju pink untuk tomei coz malam ni dia terlibat dengan function ex sekolah tabika dia...

dan malam ni kami akan pakai baju sama warna.. mom, dad dan tomei.... sewarna seirama... pinky.. hehehe....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...