Sunday, November 13, 2011

tershopping lagi.....

Lepas habis meeting hari tu... sempat la ambik kesempatan untuk shopping... memandangkan tomei dan mr hubby takde... ermph... memang dah rangka apa nak beli... just nak cari kasut untuk dipadankan dengan beg yang limited edition ni...


beg ni memang saya idam idamkan... tapi saya nak yang biasa biasa aje...saya nak warna coklat...macam adik saya punya... tapi rezeki saya dapat yang warnanya ini.. susah nak matchkan ngan kasut tau.... mana dapat..? ori ke tak? uish..macam macam spekulasi tau... ok..ok... ini barang ori wokey..? puas hati..? ermph... check la regenya k... then boleh la agak agak bape saya beli....

kalau tak ori, lebih baik saya pakai bonia aje..itu aje yang mampu saya pakai....saya bukan memilih jenama...tapi pada saya kalau saya tak mampu nak beli,saya tak beli...dan saya memang suka beli barang yang tahan lama... bak kata orang... alah membeli, menang memakai...

nak matchkan dengan kasut agak susah.. coz warnanya nampak maroon dan ada ke purple lan sikit... so... memang susah nak cari... for the time being, saya cuma dapat cari wedges aje.... ni antara dua kasut yang dapat saya matchkan ngan beg itew...

yang sebelah kiri tu saya beli kat butik leno...masa jumpa klien, lalu depan butik leno.. terpandangkan kasut tu, apa lagi... terus jer sambar...kebetulan hanya tinggal satu jer.... ermph... ambik jugak....

dan yang sebelah kanan tu saya beli kat jusco tebrau city... ermph... banyak kedai yang saya masuk... antaranya camel...hush puppies..clarks...crocs..scholl...primavera...bonia...tapi tak jumpa yang sesuai... last sekali masuk kat jusco...baru la jumpa... brand ni saya tak pernah pakai...tapi sangat selesa...chris nica... harganya standard kasut yang saya pakai juga...selesa macam scholl..

ermph... cuma sekarang ni kalau boleh saya nak cari kasut... saya sebenarnya kurang gemar kasut terbuka cam ni... bukannya apa... rasa macam bogel je..hehehe.... dan kurang formal...kalau boleh kasut bertutup pilihan saya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...