Thursday, November 17, 2011

peraduan SK II ...help..help....

Assalamualaikum.. nak minta tolong kengkawan....

sekarang ni saya dah ubah semua barang asas produk muka saya...saya dah ubah guna SK II... ermph...kenapa? sebab harga produk yang saya guna sebelum ni jauh lebih mahal dari SKII... saya dapatkan bantuan pakar... sebab ada masalah ngan produk penjagaan muka... dan bila dah pulih, saya di advice untuk guna produk SK II.... ermph.. memang berbaloi...

saya nak minta tolong kengkawan supaya vote saya... kalau saya menang, saya dapat hadiah produk bernilai RM10,000.... wow...bestnya.... dan dapatlah saya kongsikan bersama orang yang saya sayang....

ermph... kalau nak vote saya... ikut cara berikut di bawah ini ye...

kalau ada facebook boleh ikut step ini.


then kita pergi ke The Wishlist...


then search nama saya rahimah .... dan vote ok.... 


bantuan anda mem vote saya menghampirkan saya mendapat RM 10,000 ok... andai anda mem vote saya, secara tidak langsung anda membantu saya... doakan saya ok....

kenapa nak menang? ... sekurang kurangnya dengan kemenangan ini saya dapat mengasingkan duit yang saya nak beli SK II itu kepada sesuatu yang lebih baik.... saya sangat sangat berharap dengan kemenangan itu dapat membantu saya membantu mereka yang lain....

saya memang berharap agar anda semua sudi membantu saya ok....

2 comments:

Balqis Nazid said...

imah berapa harga skII yang miracle water tu ek.. akak nak try lah,

imahrahimah said...

untuk trial package murah je kak, RM199..dalam tu ada miracle water, toner dan krim kecil... kat jusco pun ada... sorry la tak perasan mesej akak.. kalau one set dengan pencuci dan krim set dia RM 1,899... bole cuba sangat sangat kat.. recommend...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...