Thursday, November 17, 2011

terima kasih sayang....

Assalamualaikum..... ermph.... saya sibuk sikit lately ni.... dan Allah beri dugaan pada saya... ermph... untuk mencuci dosa saya.... sejak hari isnin hingga hari ni saya terkena serangan sakit kepala yang amat sangat.....

ermph...hari isnin hari tu.... punyalah semangat nak siapkan kerja....banyak yang saya plan hari tu... sampai ofis awal pagi,morning briefing cam biasa dan seterusnya saya set appointment nak jumpa klien di Airport Senai... dan seterusnya nak ambik klien saya di Felda Ulu Tebrau dan bawa klien itu ke Hospital Penawar Pasir Gudang... masa pagi tu masih sihat walafiat lagi...

on the way ke senai...tetiba kepala saya berdenyut denyut.... sampai je di sana, rasa mual... dada mula berdegup kencang... aduhai..... kenapa la ni ye..? saya minta anak buah kerja saya drive, saya pandu arah....masih lagi ok rasanya... mungkin pening sikit jer ni...

saya lawankan aje... ambik klien saya dan saya terus bawa dia ke hospital penawar pasir gudang... kena buat medical checkup....

masa sampai kat hospital ni, saya yang tumbang..ekekeke.......tu la... confident sangat macam tak de apa apa... last last, saya minta junior saya bawa klien saya untuk buat medical checkup... saya gi jumpa doktor Amin...

sementara menunggu sempat la gak update satu dua keping gambar.. tempat ni masih sama... tak berubah pun.... yang penting masih aman dan damai.... doktor cek darah semua... katanya takde apa apa... dia ambik tekanan darah pun ok... dia advice untuk buat full medical checkup..takut apa apa katanya....

ermph.... saya tak mau la... saya kata cuma fening aje... hehehe....

degil....itulah saya.... doktor amin bagi ubat sakit kepala dan tahan muntah..... ingatkan baik.... rupanya idak lagi.... hari selasa saya kerja juga... kononnya nak lawan sakit... dan hari rabu saya terbongkang kat rumah...hahahaha....padan muka....semalam memang tak bangun.... coz hari selasa tu, mr hubby bawa orang urut datang kat rumah....

kena penangan orang urut tu la saya tumbang semalam.... lepas di urut saya terus jer tumbang.... terima kasih pada mr hubby yang bersusah payah menjaga saya.... bila saya terbangun saya lihat dia pun terbangun juga... dia jaga dengan penuh kasih sayang.... natijahnya.... hari ni dia pula demam dan tumbang..hahahaha.....

dia sampai tak tidur menjaga saya...bila sedar dia selimutkan saya...bila sedar lagi dia dah pakaikan saya stokin....memang saya tak sedar coz kepala saya sakit gilers...

bila sedar lagi sekali, saya tidur atas lengan dia... mesti dia penat menahan kepala saya yang berat ini... kesian sangat... tapi saya memang tak tahan sakit... kalau sihat, sihat la sangat... kalau sakit...memang lembik...

mujur la mr hubby sangat sabar dan tabah melayan saya...Pengorbanan beliau memang saya hargai....

terima kasih ye sayang... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...