Sunday, November 13, 2011

bersawang sawang....

Assalamualaikum..... uish... lama betul tak update blog...rindu giler... tapi memang tak sempat... maklumlah... sibuk train seorang bakal usahawan...

ermph... apa ye... di mana nak mula.... ermph.... ok..nak ambik kesempatan, sempena hari raya aidiladha rasanya masih belum terlambat saya ucapkan semalam menjalankan ibadah korban...

macamana ye ngan sambutan aidil adha? ok?....

untuk tahun ini, saya sambut sendirian coz tomei n mr hubby saya beraya di kampung... saya tak dapat join coz tuntutan kerja.... masa tidak mengizinkan... sedih sangat.....mungkin itulah maksud pengorbanan...

mr hubby ajak balik kampung pun last minute... saya pula ada meeting lembaga pengarah...kena buat beberapa paperwork...so...memang la clash...bila mr hubby pergi,baru la rasa sedih.... tomei lak takde...uish... lagi la sunyi... nasib baik banyak kerja yang kena siapkan..so tak lah terasa sangat...

walaupun mr hubby dan tomei takde,tidak bermakna saya tak beraya... ermph... beraya gak tau... saya beraya kat rumah mak aje.... tahun ni banyak lembu yang dikorbankan.... ni antara lembu yang telah dikorbankan... alhamdulillah......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...