Thursday, November 15, 2012

Adam dan Hawa episod 46

Assalamualaikum... hai.. dah baca dah doa awal dan akhir tahun..? Alhamdulillah... ermph... memandangkan hari ni hari cuti..korang buat apa? ermph.. saya seperti biasa...saya memang takde cuti.. hehehe.. pagi pagi tadi hantar tomei saya ke kelas Mokhdar.. then balik masak masak simple dish aje..

hari ni masak kerang rebus, siput sedut masak lemak cili padi.. sayur goreng dan sotong goreng tepung...

then ke office coz kontraktor datang nak betulkan wiring yang dia salah buat... sementara tunggu dia siapkan wiring, saya seperti biasa online...

sempat la tengok citer adam dan hawa.... haish.. giler suka kat adam.. dan dalam banyak banyak episod saya suka giler kat episod 46... so suweeeeetttt.....

tak percaya? jom layan dalam daily motion ni... hihihi... kalaulah mr hubby macam adam sure saya tak kerja... follow dia ke hulu hilir.. berkepit tak lepas lepas...hahaha... alangkan mr hubby tak macam adam pun saya cinta setengah mati kat dia....

bersyukur dikurniakan suami yang sempurna seperti dia... hebat dan gagah... berani dan penyayang... walaupun terkadang terasa diri terasing dari dunianya, mencari titik persamaan yang agak sukar ditemui, masa dan waktu sebagai saksi indahnya mempunyai teman hidup walaupun tidak sempurna imannya, dia mahu untuk terus belajar membaiki kelemahan diri...

saya juga bukanlah sempurna pun, tapi kami sama sama belajar dan cuba untuk menerokai kesempurnaan hidup... melengkapi antara satu sama lain... mencari titik keserasian... belajar mencintai dan dicintai setiap hari.. haish.. selagi tak pejam mata buat selamanya, selagi itu kita akan terus belajar dan menikmati keindahan dunia yang penuh pancaroba ni... merewang entah ke mana la saya ni.. ha... jom la layan.. mesti jatuh cinta ngan "Adam"... dah la hensem... baik... jiwang... haish.. semuanya ada.... manja... itu yang bila mr hubby ada kat sebelah, tetiba terpeluk dia.. hahahaha... dia kan adam saya...



AH46 - Video Dailymotion














ops... ini la adam dalam citer Adam dan Hawa tu... tapi ini "Adam" saya...


hensem kan..? hahahaha... ni namanya masuk bakul angkat sendiri.. tapi tak salah saya puji melambung suami sendiri kan.? dari puji suami orang, lebih baik saya puji suami sendiri.. hihihihihi...

penenang jiwa tau... bila takde rasa rindu...bila ada, ada je... hahaha...

suka tengok muka mr hubby masa dia tidur... muka innocent.... yelah.. time berkesempatan ni la kita kena tatap puas puas wajah dia.. esok esok bila dia takde, baru nak meratap sedih buat apakan..?

kepada mereka yang rasa pening.. loya atau nak muntah dengan citer saya.... ada saya kesah..? hahaha... tak la... gurau je.. hidup kena ceria guys... assalamualaikum...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...