Thursday, November 8, 2012

Penangan Adam dan Hawa...

Asalamualaikum ... Ermph... Betul.. Betul... Jangan betulkan masa anda.. Sekarang jam 2.49 pagi... Hihihi... Kenapa saya tak tido lagi walaupun mr hubby n tomei di ulit mimpi indah? Sebab saya dah gila..! Gilakan citer Adam dan Hawa lakonan mantap Aaron Aziz....


Ermph... Kenapa saya suka citer ni? Coz saya dah baca novel ni... Happiness dan happy ending setelah mengharungi onak dan duri untuk mencapai dan menagih cinta dari orang yang kita sayangi... Mencabar dan tercabar...

Setiap kali melihat lakonan mantap Aaron pasti menjadi igauan seorang wanita yang inginkan suami mereka menjadi seperti Adam Mukhriz yang charming.... Yang mampu membimbing isteri serta ketabahan menghadapi kerenah isterinya yang ego dan degil...

Sweet sangat bila tengok Adam dalam versi Aaron... Hehehehe.... Yang tak bole blah tu, mr hubby dapat tempias sama... Baik baik nama dia Shamrul dah jadi Shamron.... Hahahahahahaha....

Ok ler.. Tak mau citer panjang g coz mr hubby dah berdehem....Maksudnya...? TIDO! Sudah pagi.... Ermph... Ok... Nite... Nak peluk dia ketat ketat encik Shamron saya.... Tangan diakan bantal kepala saya... Badan dia bantal peluk saya.....rasa aman je dapat bau dia... Ops..... Tettttttt.... Cut... Citer bebudak 18 tahun ke atas eh...... Sorry...menjeng sikit...terbawa bawa Mood Adam dan Hawa....hahahahahahaha..... Ok....muaaahhhhh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...