Saturday, November 24, 2012

cuti..cuti..cuti..cuti sampai pengsan...!

assalamualaikum... tajuk entry tak boleh blah kan.. hihihihi...boleh tak buat tajuk lain tapi citer lain..? kali ni nak pampang muka saya sekeluarga... bagi korang bushan... hahahaha...


gambar ni kami ambik di Thistle hari tu... mr hubby makin kurus... makan minum tak terjaga.... yelah, sibuk koje...koje...koje.... kengkadang sedih tengok kesibukan beliau...saya dan tomei makin tembam... mesti orang ingat saya tak bagi dia makan...hahahaha....

lately ni memang mr hubby selalu tak sihat... kena tonsil... mulut pecah pecah... alahan makan... haish.. tu la... noty.... orang tak bagi kerja jauh jauh ambik jugak job jauh jauh...


kami lagi.. masa ni tomei saya jealous sebab dia sebelah tepi... dia nak saya dan daddy dia apit.... hahahaha... tak habis habis jealous... macamana kalau ada adik....? mesti cemburu tahap gaban...

masa ni kami dah nak check out... ambik gambo kenang kenangan... sehari di thistle meninggalkan kenangan terindah.. hihihi...

lepas check out kami tak terus balik... kami menuju destinasi kedua... hihihihihihi.. yelah tajuknya pun cuti sampai pengsan... kami bercuti pula ke grand paragon... mesti ada yang tertanya tanya kenapa semua kat bandar jb..? nak tahu..?

ermph.. macam ni... saya kan selalu sibuk... quality time tu sangat sangat penting... pada saya tak kisah bercuti di mana mana asalkan kami happy... tak perlu la bercuti sampai jauh bagai tapi tak happy...

lagipun kita bercuti kan sebab nak happy... kalau arrange tempat yang jauh jauh, susah... yelah... dengan masa... penat dalam perjalanan... itu semua nak ambik kira.. then bila dah balik, penat lagi... tak best la kan...

ada yang kata membazir, lebih baik tidur kat rumah... macam ni, setiap hari pun kita tidur kat rumah kan.. so, sesekali memanjakan diri dan keluarga tak salahkan... adalah lebih baik kita berbelanja untuk mereka mereka yang kita sayangkan... sedikit peruntukan untuk mereka tak salah... daripada menghabiskan duit untuk kawan kawan.. lagi tak bagus.. apatah lagi menghabiskan duit untuk benda yang tak sewajarnya.. lagi la...

ok la.. got to go.. nak kena bawa anak main golf pula.. nanti kita sambung ye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...