Tuesday, November 13, 2012

happy deepavali...

Assalamualaikum, rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan selamat bercuti kepada semua sempena cuti sekolah... deepavali dan maal hijrah yang bakal menjelma beberapa hari lagi...

ermph.. hari ni baru rasa nikmat bercuti.. maklumlah.. tomei saya ke kelas mokhdar.. dapatlah saya berehat sebentar sambil menyiapkan apa apa kerja yang ada di pejabat..

dan langkah pertama yang ingin saya lakukan.. meng hap det blog yang dah rasa macam bersawang sawang ni.. hihihihi.. maklumlah.. kesibukan menjadi punca penghalang utama untuk saya meneruskan berblogging sepanjang masa..

ok.. rasanya citer as usual... random dan apa yang terlintas di dalam kotak fikiran saya...

ermph... masa ni kami mengeteh di Tutti Frutti... salah satu tempat hang out kegemaran tomei saya... dah lah musim hujan.. sempat lagi dia nak makan aiskrim.. nak marah tak boleh coz ikut kata majoriti...

rasanya rege kat sini dah murah sikit berbanding dulu.. memang mahai... kali ni makan tak semahal sebelum ni.. :)

sekali sekala... apa salahnya.. untuk yang tersayang saya juga...

citer tomei saya lagi... masa ni kami bercuti hujung minggu di kuala sedeli... saja je crop muka mom and dad.. hehehee... tak mau enterprame dalam ini cerita...

rasa macam tomei saya dah besar sangat... tapi asyik la nak berkepit dengan mom and dad dia..

tengok la tu.. duduk celah kelengkang pun jadi... yang penting nak ada bau... hihhihi....

masa ni 3 november.. hari anugerah sekolah tomei saya...

dia terlibat dalam menjayakan program ni.. ermph.. menyanyi dua lagu...

muara hati dan teman pengganti... boleh la.. not bad... hahaha...

ada bakat cam daddy dia... tak sangka pula...


masa ni dia menang tempat pertama dalam kutipan tertinggi untuk Tabung PIBG sekolah..

suka bukan main bila hajat tercapai... nak basikal pixy... masa besday dia last month memang dia wish nak basikal pixy tapi saya dan his dad buat tak tau.. coz saya tau dia akan dapat this present.. so, we just ignored him...kononnya nak bikin surprise...

memang ler terkejut + gembira + excited melampau...
ikutkan planning, dia dapat basikal ni warna biru atau hijau.. tapi stok dah habis, jadi ini je yang tinggal...

syukur alhamdulillah..

apapun terima kasih kepada Sekolah Kebangsaan Indahpura 2 yang sudi merealisasikan hasrat tomei saya...

(save budget mom and dad kan?) hahahaha...

 masa ni pula masa jamuan akhir tahun kelas tomei saya....tomei minta saya celebrate birthday dia sekali... alamak...dah sebulan dah.. tapi tak apalah.. demi tomei ku turutkan jua.. hahaha....

banyak sangat reQuest nya.... nak kfc.. nak jajan... nak kek... nak bagi cikgu hadiah... haishh...

masa hantar semua tu saya terlambat..masa sampai jer muka dia dah berubah.. ingatkan saya takde.. bila tengok saya dan his dad sampai... senyum sampai ke telinga...
 ermph.. ni pula cup cake yang di hantar ke taska dia.. sebenarnya cup cake ni yang sepatutnya di hantar ke sekolah dia... tapi sebab salah arrangement itu yang terlebih..

anyway tiada pembaziran... cup cake ini dihantar ke taska.. cumanya dua hari berturut turut tomei saya makan kek dan kfc.. hahaha...

nasib baik dia kawan baik ayam, so suka la dia....

ermph.. ini pula sebahagian kawan kawan tomei di taska...

ada ramai lagi.. tapi ada yang tidur... ada ke sekolah agama dan ada yang bermain...

semoga perjalanan hidup tomei saya menjadi sempurna dan dilimpahi dengan kasih sayang berpanjangan...

happy sangat tengok dia happy....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...