Tuesday, November 27, 2012

Bergumbira di Deluxe...

Assalamualaikum.. ermph... hari ni saya buat dua kerja dalam satu masa..attend class untuk cukupkan CPD hour di eTiQa dan mengupload citer terbaru..hahahaha...

telinga mendengar, tangan mengetik ngetik komputer... hihihi... bole ke concentrate..? of course la.. citer yang dah berkali kali kita dengar, dah jadi sebati.. cuma masih disini coz setiap kelas pasti ada benda baru yang kita belajar... takpe la kalau tak mau fokus tapi as long as kita bole follow, insyaAllah..

berbalik kepada citer Grand Paragon.. citer dah basi actually tapi sebab dah janji hari tu, so kiranya nak kotakan janji la ni.. hihihi..

 siang di hotel, malam kami semua ke deluxe sesi menyanyi nyanyi melepaskan tension... 

ops.. ni bukan mr hubby tapi kawan mr hubby yang datang nak jumpa mr hubby tapi terjoin pula berjimba dengan kami.. 

hensem..? boleh la.. tapi tak bole kalahkan kehenseman mr hubby saya... hahaha.... (ayat tak boleh blah erk...)

boleh tahan la mamat ni menyanyi.. tapi, still tak boleh kalahkan kemerduan suara mr hubby saya... hahaha.... (kalau menyampah, laju laju turunkan mouse ye)...

mamat ni single but not available eh... kalau ada yang berkenan, putuslah harapan coz tujuan dia datang nak jemput kami ke majlis perkahwinan beliau... hahaha....


ini masa tomei saya menyanyi.... lagu apa ntah... pantai merdeka kalau tak silap saya... mr hubby jadi backup singer... 

menyanyi ke membaca tak tau la.. hahaha.. yelah.. budak budak la katakan... masa ni baru dapat feel nak menyanyi.. memula malu malu... bila dah start menyanyi... tak reti berhenti pula...

suka sangat dia masa ni.. pro golf dia datang sekali join kami...


ni gambar tomei and mr hubby with my son golf teacher.. hihihi..

masa ni dia join kami ... ajak dia sekali... raffizal nama dia.. dia selalu ada Johor Golf Country Club.. so, kepada sesiapa yang nak main golf.. bole la minta dia ajarkan...

tomei saya belajar dengan beliau... boleh lah.. dia tak lokek ilmu... dan lagi, dia tak la berkira... so bole la together gether ngan dia... hahaha.. sesekali berjimba tak salahkan..?

hah... ini dia saya dan mr hubby... hensem kan... hahaha.... walaupun korang kata tak hensem, di mata saya dia tetap hensem... pinky lagi dia...

masa ni dia nyanyi lagu evergreen... lagu pebret kami... tu yang feeling sampai terpejam pejam mata dia...

tomei saya? ada... dah lena tidur masa ni.. suka hati dia bila dapat berjimba jimba cam ni... kalau boleh nak selalu.. hihihi...



 nak selitkan juga la gambo ni... ini gambo masa kat thistle...

hensem kan dua beranak ni.. inilah dia jantung hati saya... mr hubby and my tomei... ada la kesamaan muka dorang ni...

muka tomei ni ada iras iras muka kami berdua... kening dia macam mr hubby... muka tembam macam saya... hahaha.. fair enough... ok la tu kan..

tomei saya ni kalau bole semua nak sama ngan mr hubby.. idola tegar dia.. apa yang mr hubby ada, dia nak juga...

terbaru ni, kami ke JPo beli perfume... so, perfume lama mr hubby dia minta.. merayu rayu dia nak bau mr hubby.. gelak sakan kami berdua... apa la... sudahnya... mr hubby belikan dia satu...

ok... cukup setakat ni... len kali sambung lagi.. kepala dah tepu.. sejuk beku dalam kelas ni....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...