Thursday, February 24, 2011

Favorite song my tomei........


Assalamualaikum....tadi dah citer lagu mr hubby.... kini lagu favorite my tomei.... tiap kali dia ber karoeke... mesti lagu ni tak tinggal... suka benar dia akan lagu ini......

bila dia tanya kenapa lagu ni..? lagu ini sedap katanya.....mummy kan suka dengar this song..? that's why raziQ pun suka gak....

ermph... memang pun suka dengar lagu ni..... lagu ni lagu yang memberikan sedikit ruang untuk aku tenteramkan jiwa aku... kenapa ntah.... suka sangat mendengar bait bait liriknya...... seperti memahami apa yang aku rasakan.... kekecewaan yang aku hadapi...ingin aku jeritkan lagu ini taktala mendengarkan lagu ni... tak tau la kenapa..... tapi aku suka sekali mendengar lagu ni.........

dek kerana itulah tomei aku terikut ikut suka lagu ini juga..... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...