Thursday, February 24, 2011

Lepak + Malas....

Assalamualaikum... beberapa minggu yang lepas ni aku sibuk dengan kursus yang attend.. then aku skip that class coz ada appointment ngan CEO YPJ... seronok + excited once that CEO give me an opportunity to brief his staff... dan minta PA dia set date... walaupun sibuk ngan course... tapi still gak tak melupakan aktiviti bekerja kan... and semalam pula... follow up ke kolej dibawah naungan YPJ... ok sangat.... gi ngan Ari... ok la... :)

tapi pagi2 ni... berasa sangat sangat penat.......maybe setelah struggle untuk beberapa minggu ni... itu yang amat amat memerlukan rehat..... sangat penat.....

ingatkan nak relax...rupanya...tak dapat gaks... mana taknya... pagi pagi ada klien dah tipon... minta datang... alahai..... cam ne ni..? nak tak nak... dek tuntutan kerja... ku gagahkan juga..... :)


dan apabila aku malas nak buat kerja... aku akan cepat cepat sedarkan diriku yang tak sedar diri ni.... hahaha.... semoga aku sentiasa bermotivasi.... motivasi untuk sentiasa mencari ilmu dan menambahkan pintu rezeki... :) semoga aku dapat membantu oranglain...

semua kerana ini... semua ini ku anggap sebagai ujian Allah.... dan pastinya kita mengharapkan ini.......


walaupun ketika ini..kalau boleh di gambarkan.. beginilah keadaan  yang aku rasakan.... very pain.....


hahaha... kenapa....? biasalah.... sakit orang perempuan...... terlewat sedikit... ingatkan ada harapan my tomei nak dapat adik... ermph... tak dapat la....so... inilah yang ku rasa.... wakakaka...... walaupun sakit.. tetap ku gagahkan diri... :)

walaupun pada ketika ini...alangkah indahnya kalau dapat menikmati situasi ini......


mendamaikan..menenangkan.....dan amat amat relax.....so....enjoy your life......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...