Sunday, February 27, 2011

Kau yang bernama....Ima......


Assalamualaikum.... petang petang tadi mr hubby nyanyikan lagu ni..... ermph..... teringatkan masa majlis bertandang umah mr hubby waktu majlis perkahwinan kami..... :)

malam tu... ada sesi nyanyi nyanyi..... masa tu.. mr hubby nyanyikan lagu ni untuk aku.... dulu... aku memang suka sangat lagu ni..... best sangat muzik dan lirik dia.... dan pada malam tu... pengantin kena nyanyi sebuah dua lagu... dan mr hubby nyanyikan lagu istimewa ni untuk aku.....

bezanya.... dia tukar nama seri tu kepada nama ima... romantik sangat masa tu...... masa dia nyanyi....aku kat dalam bilik.... cuma mengintai dia nyanyi disebalik tingkap.... bila terkenang masa tu... aku ketawa sendiri... hahahaha......

dan masa nyanyi lagu ni...baju nikah dia berlubang dek terkena puntung rokok.... arghhh.... tension jap... anyway...hanya kenangan itu yang kekal abadi dalam kotak memori aku... mahal tu....mahal sangat..... takde orang lain yang ada......

mr hubby ni suka menyanyi..... kengkadang tak dapat nak duga apa yang dia nak buat.....

aku sayang sangat kat dia..... dan aku tau dia juga macam tu..... semakin lama usia perkahwinan kami... semakin dalam perasaan cinta itu.... kadang kadang terasa tak mahu lepaskan dia pergi.....yelah... maklumlah... sebagai jointer... kerja dengan masa yang tidak menentu buatkan aku menjadi huru hara......huru hara bila dia outstation..hahahaha......rindu macam dilamun cinta.....

dan setiap kali dia outstation, setiap kali tu la kerisauan melanda diri aku.... kalau bole nak dia sentiasa ada di sisi aku... saat saat aku memerlukan lengan dia untuk berpaut... bahu untuk ku sandarkan saat aku bersedih... dan tangan yang hangat sentiasa memelukku erat.....

ermph..... hanya sekadar luahan rasa.... jangan ambik pot... aku memang macam ni... kalau tak keruan... selalu mengimbau kenangan lalu kami berdua.... menikmati rasa cinta taktala dia tiada..... hari ni dia ada... tapi kerana dek terlampau penat.... dia ketiduran awal.... lepas melalak petang petang.... ermph... masa inilah aku mula mengetik ngetik keyboardku ini untuk berkongsi rasa....

dia la pengubat sepi... buah hati pengarang jantung aku....... Shamrul Sihar........love u 4 ever dear... andai ima tiada lagi.... bacalah blog ini untuk mengubati kerinduan abang.... buat anakku raziQ sYahMi... mummy love u n your dad... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...