Thursday, February 24, 2011

Lagu mr hubby



Assalamualaikum..... terdengar lagu ni dalam radio tadi...tetiba teringatkan mr hubby....... mr hubby pernah nyanyikan lagu dan berikan cd yang ada lagu ni satu ketika dulu.... 

wah...jiwangkannn..? tapi memang sentimental.... masa dengar lagu ni....aku tetiba nangis... menangis syukur.........ingatkan dia tak sayang....rupanya.... sayang lagi kat aku...hehehe........

mr hubby ni susah sangat nak luahkan.... kadang kadang dia bagi hint... tapi aku tak paham..... so... kengkadang... dia selalu bagi lagu..... lagu yang menggambarkan perasaan dia.... jarang dengar lagu ni actually... tapi bila kitorang dalam keta... time lagu ni dia pasang kuat2... kononnya nak aku paham.... 

sebenarnya aku paham bila dia bagi lagu ni.... aku cuma nak dia luahkan.... luahkan dari mulut dia... hahaha...jahatkan..? .... jadi apa yang dia buat...... dia tipon.... dan dia nyanyi dalam tipon....soh nyanyi depan2 tak mo... dalam tipon memang la... tak nampak muka.... tak nampak sinar mata.... hahaha.....

anyway...bila dia bagi lagu ni.. dan lagu lagu yang lain.. aku sangat sangat gembira... gembira bila dia bahagia disamping aku selama ini....... 

dia ibarat tangan kanan...aku ibarat tangan kiri... saling memerlukan.... saling menyayangi... dan saling mengasihi.... dia la cinta pertama...dan cinta terakhir buatku...insyaAllah.... walaupun aku bukan cinta pertama dia... aku harap aku menjadi cinta terakhir buat dirinya.... 

semoga ikatan yang kami bina selama ini dibajai dengan kasih sayang yang tulus ikhlas... dibajai dengan kekuatan cinta kami... :) 

enjoy ngan lagu ni......

andai kumiliki semalam dan bisa aku ubah menjadi esok, 
takkan ku ubah apapun kerna aku tahu engkau tetap indah tanpa sempadan masa aku bahagia......
kerna kau mengasihi ku tiada sendu lagi di dunia ku ini.....
aku tak dapat bayangkan sengsara yang harus ku tanggung jika kau pilih perpisahan...
tanpa punca yang menyakinkan aku akan tersasar mencari cintamu.....
andai terhentinya masa dan gunung jatuh ke laut......
kau tetap ku cinta kasih sayangku adalah kekuatan..
untuk menempuh segala dugaan yang tak terbayangkan oleh insan yang lemah seperti kita......
sekalipun ku miliki esok... takkan ku menolak ketentuan.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...