Wednesday, July 27, 2011

Ambil kesempatan

Assalamualaikum... sepanjang beberapa hari ni tak update blog... kenapa..?
1. penat kerana outstation balik hari... hahaha
2. mr hubby ada kat rumah...

kalau yang nombor satu tu ada ampun lagi...kengkadang saja je malas nak online..

tapi kalau yang nombor 2 tu...ermph.. no excuse... cuma kengkadang bila dia ada, kebetulan saya nak online maybank2u..pastinya saya tersinggah ke blog dan facebook untuk update...contohnya hari ini...

mr hubby dah masam mencuka bila saya keluarkan lappy saya ini.. hehehe...saja je buat dia curiga..bole..? hahaha... tapi tak bole lama... kang majuk.. majuk dia..perghhhhhh..... buwuk... bila laki majuk kan..?

ermph.. seboleh bolehnya kalau mr hubby ada kat umah saya akan memberikan khidmat saya sepenuhnya kepada beliau... almaklumlah... seorang isteri kan tempatnya di sisi suami..hehehe...

inilah suami saya... gambar ni di ambil pada tahun 2008, sambutan hari raya di rumah kami..ermph... tetiba teringatkan raya la pula.. puasa belum..raya nak celebrate dah..hahahaha...

masa ni celebrate birthday anak kami dan sambutan hari raya..... yelah... anak kami lahir seminggu sebelum ramadhan... jadi 6 tahun dia celebrate birthday masa raya...

this year je birthday dia dah terlepas raya... hehehe... last year pun last syawal... so this year tak jumpa deh...
berbalik kepada citer mr hubby saya.. dia ni sorang yang kelakar, peramah, baik hati dan penyayang walaupun dia tak suka tunjuk kasih sayang depan orang ramai... 

tapi pada saya, dia seorang yang romantik.. dan hanya saya yang tahu keromantikan beliau..hahaha...of course la kan.. coz i am his wife....

ok la... lain kali kita share lagi citer k... mr hubby minta urut kaki... sengal la...hahaha....ye la.. sengal pun sengal la yang yerk... memula kaki... pastu tangan..pastu badan...uish...sengal pun bole jangkit erk... hahahahhahaha....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...