Friday, July 8, 2011

makan besar di senibong....

Assalamualaikum.... sementara menunggu mr hubby balik ni, sempat la gak saya upload barang satu dua citer untuk menghilangkan habuk habuk yang ada.....fuuhhh....fuhhh.... hehehehe.....

jom layan gambar masa kami makan di senibong... ermph.. ok la.... just like like... but still fine.... maklumlah...orang belanja... terima kasih kepada orang yang open table yerk... lain kali ajak lagi.... murah rezeki....


sebahagian keluarga saya..... yang lain tak suka bergambar... no paparazi...hahaha... terutama my lovely hubby... tak suka...tak suka.... dia kata glamer sangat...


slurp... black pepper... sedap.....


sesi tawar menawar antara adik ipar dan abang ipar.... tingginya suami saya....


abang ni pun nak enter frame... hahahaha... mr hubby kata... ambik je yang... masuk facebook awak... hahahaha....


mr hubby sedang khusyuk mendengar penerangan awek tu.... ikan apa nak pilih...masak apa.... mr hubby la orang yang selalu order.... apapun, saya makan je apa yang dia pilih.... tak cerewet.....


ikan ni kalau kat umah, mr hubby soh goreng tanpa buang sisik banyak2 coz macam keropok....


mr hubby kata...awak je yang ambik gambo orang...meh abang ambik lak gambo awak lak.... layannnnzzz....


masa ni gambo curik dari adik saya.... masa ni dorang nak ambik gambo masa mr hubby kopekkan kacang dan suapkan dalam mulut saya....tapi tak sempat... malu ahhhh.....


nakal betul mr hubby saya..... soh ambik gambar tapi dia kacau... kerang sambal ni bolehlah rasanya....


udang goreng nestum ni sedap juga rasanya.....


kailan ikan masin, favorite mr hubby.....


ketam ni memang sedap......


ikan 3 rasa....


gagah perkasa mr hubby saya... dia yang tolong kopekkan ketam....dan saya dan tomei hanya makan saja... hihihihihi.....


kerang rebus ni pun favorite mr hubby.....


sambal sotong... boleh la rasanya.... tapi mr hubby kata tak boleh lawan sotong goreng tepung yang saya selalu masak.....bangganyaaaaaa.....


inilah dia mr hubby saya yang nakal..... gambar ni gambar dekat...maklumlah... tak mo duduk jauh jauh dari dia....sebab saya dok sebelah la senyum sampai ke telinga ye sayang...


mr hubby tanya..Ma, awak tengok ikan ni awak ingat apa..? saya jawab... BIBIR... hahahahaha.... itukan nama pertama dia yang saya kenal..... 


orang terakhir habiskan makanan ialah mr hubby.... kitorang yang paling last habis.... coz sambil  berbual... ketawa dan bercerita dari satu bab ke satu bab..... bestnya... dan kelapa tu pun sedap sangat.... lembut isi dia....dan yang paling penting... licin makanan kita....

to adikku yang tersayang terima kasih kerana sudi celebrate birhday mr hubby kak ima walaupun terlewat.... yang penting ingatan pada dia tu yang paling penting........

next time belanja lagi ok.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...