Saturday, July 23, 2011

Majlis Menyambut Puasa....

Assalamualaikum....ermph...banyaknya jemputan sempena sambut bulan ramadhan yang mulia ni...malam ni je kat umah mertua saya ada buat majlis kesyukuran sambut ramadhan.... malam tadi kat umah adik ipar dan my best friend...kekenyangan....

Seronok bila menghadiri majlis macam ni sebenarnya...tapi yang tak seronoknya mr hubby tak dapat join..sibuk dengan tugas yang menanti tak henti henti....

Ermph....harapnya ramadhan tahun ini memberi keceriaan berpanjangan buat kami semua....tahun lepas tomei saya berjaya mengharungi ramadhan dengan tenang dan sabar....

Jurnal kehidupan kami ini melalui pelbagai fasa dan penuh warna warni...benarlah kata orang,anak anak ibarat kain putih....kita yang mewarnainya....tomei saya dah 7 tahun...selama 7 tahun ini dia mewarnai hidup kami...teringin nak anak lagi...apakan daya Allah belum berikan rezekiNya lagi buat kami....saya memang teringin nak anak perempuan...gegirl...kalau lah ada...alangkah indahnya hidup ini... Nama pun saya dah sediakan....hehehe...really exicted...

Ermph....saya redha....kena usaha lebih lagi...mujurlah ada sorang....kalau tak...tak tahu nak salahkan siapa yang mandul...alhamdulillah...yang sorang itulah penawar dan racun..dialah bulan dan bintang saya...dialah madu dan racun....

Mujurlah mr hubby pun tak berapa kisah....tapi saya yang sangat2 kisah kerana saya takut melahirkan anak diusia tua...kalau boleh biarlah masa muda ni...yelah...takut jarak umur tu...

Kalau ikutkan, kami dah ada 3 orang cahaya mata... tapi malangnya 2 kali tu saya keguguran...

Tak apalah....dah takde rezeki...insyaAllah...akan kuusahakan....hehehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...