Friday, July 22, 2011

gelihati dengan citer mr hubby......

Assalamualaikum... ermph.. pagi ni saya sangat gembira... kelakar... dan gelihati saya...

kenapa..? mr hubby ada citer pada saya tentang seorang kawan dia... seorang kawan perempuan.. berdetik juga rasa cemburu pada mulanya... tetapi setelah beliau menghabiskan cerita beliau itu, saya tertawa gelihati...gelihati apabila mr hubby yang biasanya cool tiba tiba naik angin bercerita tentang kawannya itu...beliau kata kawannya ni GEDIK...TAK TAHU MALU...MUKA SEPOSEN... dan TAKDE HARGA DIRI...

ermph... dasyat la juga bunyi ayatnya itu... tapi setelah mendengar penjelasan beliau, maka saya tak salahkan mr hubby... biasalah.. perempuan zaman sekarang ni, susah nak cari yang JUJUR.. perempuan yang dikenali beliau di bengkel kawannya... uish... mulanya rasa cemburu.. tapi bila dia bercerita, gelihati pula..."perempuan perempuan  tu semua setakat kawan biasa... ibarat touch n go..."

apa yang gelihati..? biarlah hanya kami yang tahu... hehehehe....

apa yang penting... sebaris ayat yang di ucapkan itu mampu membuat saya tersenyum sepanjang hari ini...

"kalau abang tak sayang...tak cinta... takkan la abang kawin dan setia sehingga hari ini? memberikan zuriat dan menjadi SUAMI...bukan senang lelaki nak pegang gelaran SUAMI ni....kasih sayang tak perlu diucap...cukup kita sahaja yang tahu.."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...