Sunday, July 28, 2013

Hari minggu...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Ingin kurangkan gambar dalam blog. Itu tekad saya... Hehehe.. Boleh ke? Tak cuba tak tahu kan.

Berhari minggu bersama keluarga memang perkara yang selalu dinanti nantikan. Pagi pagi lagi dapat panggilan telefon dari amoi kedai kereta nak buat road tax... Haiya amoi... Ini hari ahad, kita tak koje..perlu rehat maa...

Saban hari dapat pelanggan baru, maklum la saya ada mesin myeg. Alhamdulillah, Allah permudahkan segalanya untuk saya. Terkadang rasa penat juga, mana tidaknya... Setiap hari bekerja, sabtu ahad pula kengkadang ada kelas, meeting, layan anak main golf dan macam macam lagi..

Saya tak tahu nak kata apa... Tapi lepas ni saya akan berusaha gigih untuk meneruskan berkongsi secara konsisten dalam blog kesayangan ni.. Maklumlah dah lama tak berkongsi, otak jadi tepu...mana satu nak mula..apa nak cakap...

So, selamat berhujung minggu... Saya nak keluar ngan tomei and mr hubby hari ni... Nak beli barang kereta mr hubby then nak pergi hook langsir...dah masa pasang langsir... Jom...!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...