Saturday, July 13, 2013

Ramadhan tiba lagi....

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Rindunya Ramadhan akhirnya terubat dengan kedatangan bulan yang penuh mulia ini...Selamat berpuasa.. semoga kita semua dapat menjalani ibadah puasa ini dengan penuh kesyukuran dan keikhlasan..Saya bersyukur kerana Ramadhan kali ini sekali lagi diberi keizinanNya menyambut bersama mereka yang saya kasihi dan cintai...

Sempat juga kami bertarawih bersama di surau berhampiran... bila tomei bertanya, sempat juga saya dapatkan keratan yang dibawah ini untuk rujukan kami bersama... ingin juga saya kongsikan bersama dengan semua sebagai panduan...

ini niat puasa.. mungkin semua orang dah tau..tapi saya nak share juga...

ini pula niat solat sunat tarawih...

niat solat sunat witir...

dan ini pula bacaan yang perlu disahut oleh para jemaah...

alhamdulillah... semoga dengan sedikit perkongsian ini dapat digunakan oleh semua...saya pun share dari mereka yang rajin membuatnya... sharing is caring...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...