Friday, July 13, 2012

motivated diri sendiri.. :)

Assalamualaikum.. hari ni hari yang sangat sibuk... kesana sini berjumpa klien yang setia...

rasanya hari ni sangat lemah... penat coz semalam pun dah cukup penat... meluangkan masa untuk hari sukan tomei sekolah.. selepas tu buat market survey di sekeliling kulai bersama rakan strategik saya..

haish.. kalau ikutkan memang ler penat.. pagi ni pula ke Felda Ulu Tebrau.. SMK Ulu Tiram... Taman Molek.. Taman Daya.. Taman Gaya.. Skudai Kiri.. Syahbandar.. Taman Universiti.. haish.. dah jadi macam runner pula rasanya.. hahaha...

bila duduk ni teringatkan seorang klien saya...kata kata yang di ungkapkan hampir membuat saya rasa demoralized... tetapi... setelah membaca ayat di bawah ni.. saya bangkit semula..


ermph.. saya ambik yang positif saja.. yang saya rasa negatif, saya campak jauh jauh... terim kasih kepada dia kerana memberi 'tamparan' hebat walaupun dengan nada gurauan..

saya akan buktikan apa yang saya buat ni bukan sia sia..!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...