Tuesday, July 10, 2012

birthday celebration again....

Assalamualaikum... ermph... cerita dah basi pun... nak juga upload..nak juga upload... hehehehe... birthday mr hubby hari tu kami celebrate di rumah adik ipar saya yang berada di Bahau, Negeri Sembilan...

tapi tomei saya tak puas hati... dia nak juga celebrate sekali lagi... kali ni kami bertiga saja.. ermph.. ikutkan saja... kami pun pergilah ke secret recipe... a day before mr hubby pergi mancing... :)

masa ni saya memang kepenatan... yelah.. baru balik kerja... mr hubby pun sedang bersiap siap nak pergi mancing.. tomei pula baru balik sekolah...

mr hubby minta caffe latte...

saya minta punch fruit...

tomei seperti biasa, chocolate ice blended...

nak order pecan butterscotch untuk mr hubby, dah habis.... nak ambik cheese cake... pun habis.... last choice.. blueberry yogurt chocolate cheese.... alhamdulillah... ada...

sementara main course, tomei saya makan chicken cornish ...ermph... sampai berdiri diri dia makan.. hehehe..


sebab kami datang dah malam, makanya banyak la kek yang dah habis... anyway... daddy memang terbaik.. dia tak kisah dapat slice cake aje...

raziQ yang tak puas hati... yelah... dia nak kek bulat... nak buat camne..? chocolate indulgence pun habis... pecan butterscotch pun habis... original cheese cake pun habis...

akhirnya, terpaksa la terima kenyataan.. makan apa yang ada... hahahaha...

mr hubby tak cerewet punya..

yang cerewet dan kerewel kata mr hubby anak dia... apa la daddy ni... anak dia juga.... hahahaha....


ni steak mr hubby punya... black pepper... ermph.. sedap... yang sedap tu baby carrot...

tomei saya n mr hubby kalah makan black pepper kalau banyak banyak... tapi hari ni tak pula... maybe black pepper dia very light kot..

tomei saya nak makan burger.. tapi burger dia tak sampai sampai... sementara nak tunggu burger dia sampai, makanya dia pun mengacau daddy nya punya main course..

rasa... ok..

perhiasan... comot... tak menarik..

susunan.. agak tak cantik...

hahahahaa.... nak jadi master chef katanya.... yang complain tu... tomei saya eh...

ni pula mummy yang punya.. irish lamb chop... ermph.. besar sangat... tak terhabis.. siap bawa balik...

kuah dia sedap kata tomei saya...

ban dia pun rangup.. dicampur dengan marjerin... menaikkan bau dan rasa katanya...

mengekek ngekek kami bertiga ketawa...ketawa lihat hero kami beraksi ala ala master chef...

mr hubby pun terhibur sama dengan keletah tomei kami tu....dia kata... kelakar juga macam dia...


masa ni masing masing tak mau tengok kamera.. tak real kata mereka.. ambik gambar ala ala gambar curi... apa la...

tomei kami pun layankan aje daddy dia.. senada seirama... saya je yang tak masa warna macam mereka... saya lari dari topik tema warna pakaian hari itu...

bila diperhatikan... dua dua ni sama... sama gelap..hahahahaha...

tomei saya gelap kulitnya kerana banyak main golf.. disamping masa dia baby, saya selalu pakaikan minyak baby johnson...

mr hubby lak gelap kulitnya kerana kegagahan beliau bekerja di bawah teriknya bahang matahari...



ni pula gambar saya n tomei saya... saja nak sembunyi belakang tome kerana tema warna dah lari...hehehe.. still nampak juga... saya pakai purple... saya kata ngan tomei... kena tengok kamera.. tak mau tengok lain...

hahahaa.... berbeza ngan daddy angle nya...

tomei dengar kata.. yang tidak hanyalah bila dia menjelirkan lidah..hahahaha..macam cantik je lidah dia...

beginilah cerita kami bertiga... ada saja ketika dan saatnya kami bergembira dengan cara kami....

seronok bila kami bertiga bersama sama keluar dan menikmati saat saat indah bersama keluarga...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...