Wednesday, July 4, 2012

happy birthday dear sayang...

Assalamualaikum again...

citer dah basi la gak kan... tapi excited sangat nak kongsi...

last year saya celebrate birthday dear hubby saya kat Terengganu coz saya kena tunaikan tanggungjawab sebagai leader untuk anak buah saya...

tahun ni kami di rumah klien saya merangkap adik ipar saya... di Negeri Sembilan... kiranya 2 in 1 ler...

happy sangat... tak mau upload banyak banyak gambar.. takut ada orang sakit hati..kui...kui..kui... saya upload ni untuk berkongsi kegembiraan saya ni... apa la salahnya buat tatapan seseorang yang menjaja fitnah tentang hubungan kami yang intim ni... ada ke patut dia kata suami saya ni duda..? haish... belum jadi duda dah hangat... kalau saya ninggal, dia jadi duda...elak orang yang menjaja fitnah ni gi pinang suami saya...hahahaha... mesti dia sanggup tinggalkan suami dia yang tak seberapa tu untuk suami saya.... saya masih segar bugar di sisi dia dikatanya dah ditinggalkan... merepek betul...


kek ni adik ipar saya yang sponsor,thanks ye nora... mr hubby saya ni suka makan cheese cake... so ini pun cheese cake gak... blueberry cheese cake... ok sangat rasanya.... 

 cuba tengok betul betul.... adakah gambar ini di edit..? hahahahaha. orang itu selalu kata yang saya ni tak bahagia bersama mr hubby saya... kalau dia tak bahagia... cuba tengok senyuman yang terukir tu... adakah di buat buat atau ikhlas dari hatinya..? kui kui kui.... 

ni gambar mr hubby bersama adik ipar sekeluarga... 

cukuplah 3 keping gambar ni untuk tatapan umum... kang ada pulak yang hantuk kepala dia kat dinding.. hehehe.... so... moral of the story buat si pemfitnah tu... cukup cukuplah kamu menaruh harapan tinggi kat suami saya yang memang tinggi tu... janganlah kamu jadi perempuan murahan... hargailah diri kamu..suami kamu dan anak kamu tu ye.... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...