Wednesday, July 4, 2012

dengarlah wahai pemfitnah...

Assalamualaikum... kepada si pemfitnah hubungan saya dan suami.... kamu seorang islam kan..? cuba baca dan fahami ayat di bawah ni sejelas jelasnya.... 


saya nak jadi macam ni...

janganlah hanya kerana mulut kamu yang busuk itu membuatkan suami saya berprasangka buruk kepada saya... rakan rakan dia... keluarga dia... keluarga kamu sendiri dan sesama umat islam... kamu tak layak berkawan dengan dia jika kamu sendiri bermusuh dan berhasad dengki dengan ahli keluarga kamu sendiri...


jangan la berbuat jahat... henti hentikanlah.... bertaubatlah.... perbuatan kamu tu memakan diri sendiri tau tak.. kasihan saya tengok nasib kamu tu.....beria ia kamu menjaja hal kami suami isteri... sedangkan hakikatnya lain... saya tau kamu beria ia sedondon di majlis perkahwinan adik ipar saya... untuk siapa ye kamu buat? untuk suami saya atau suami kamu? tahukah kamu hukum Allah? 


kalau betul kamu menganggap suami saya ni sahabat kamu, kenapa perlu kamu aibkan dia..? kenapa..?


kamu tahukan Allah dah tetapkan jodoh kami..? kenapa perlu kamu menjadi dalang dalam hubungan kami? mujurlah fitnah yang kamu tabur tu tak mendatangkan kesan terhadap hubungan kami yang intim dan disulami dengan kasih sayang... apa la yang kamu dapat..?


mujurlah ikatan kami ini di bina kerana Allah ta'ala... ingatlah... saya yakin dengan kekuasaan Allah... kamu tak boleh mengatasi kekuasaanNya... hanya kepada Dia saya berserah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...